Ik ken 9gag niet echt. Maar ik volg George Takei op Facebook en die maakt z'n eigen memes Als echte Trekkie vind ik *facepalm* de beste. Duckfaces vind ik stom. Ik kan ook erg lachen om de overly attached girlfriend. Als Skyrim fan kon ik ook de 'arrow in the knee' en 'guard duty' memes erg waarderen. Deze vind ik ook leuk:
Ik volg de meme trends wel via mijn broertje... Die zit trouwens op een hele andere site...een hele grove ( die mag ik hier niet noemen) Daar komen de meeste trends vandaan en worden daar gestart.
Ja ik moet zeggen dat 9 gag het laatste jaar zelf een beetje "mainstream" is geworden... Maar idd die op het eerste gezicht vind ik ook leuk, maar ik lees bijna alles.. wat ik niet zo leuk vind.. zijn die memes of comics van the big bang theory.. Of die ellelange weetjes over bijv superheroes...
Dit dus, wat ik hier nu zie brrr,, nee hier zit voor mij geen humor in. Gelukkig verschild de mens ladies veel plezier ermee
Oh leuk!! Ik kijk eigenlijk nooit op 9gag, maar ik pin wel heel veel van die dingen op pinterest. Zal eens gaan kijken, heb net de app van 9gag geïnstalleerd.
Hier ook een 9gagger! Bossi je bedoelt zeker ...chan Ik vind eigenlijk alles wel leuk. Sommige memes worden uitgemolken das jammer. Originele posts over dingen die mensen zelf meemaken vind ik megagrappig, en de dog smsjes ook altijd.
Ik was eerst een '9gagger' maar vond de humor toch wel heel erg veranderd en ook wat oppervlakkiger geworden dus zit er eigenlijk nooit meer op. Zit wel nog op andere sites zoals iwastesomuchtime.com, fmylife.com en dearblankpleaseblank.com
Ik vind dat getekende boze gezicht vreselijk irritant en ook dat vrolijk geplakte hoofd haha. Verder moet ik af en toe behoorlijk lachen om bepaalde foto's die voorbij komen. Die katten foto's vind ik super.