Hi ladies, Gister kwam mijn angelsound binnen maar ik vind het hartje niet. Heel langzaam verschoven, vanochtend en gisteravond even geprobeerd. Ben nu 12+ weken in principe zou het moeten lukken toch? Op de doos staat vanaf 14 weken maar ik lees hier vaak dat dames het al vanaf 10 weken kunnen horen. Ben niet meteen bezorgd maar vind het zo jammer. hebben meer meiden dit? Ook op schaambot hoor ik niets....
Ik hoor het hartje ook niet of nauwelijks met die van mij hoor. 12 weken is ook wel heeeeeeeeeel vroeg, volgens mij kan de verloskundige het nog niet eens horen met een professionele dopler. Ik zou dat ding weg doen trouwens, het is alleen maar schijnveiligheid, want vaak hoor je je eigen hart.
12 weken is ook erg vroeg om zelf te luisteren. De baby heeft nog zoveel ruimte om te bewegen en zit nog redelijk diep achter je schaambot. Zelf hoorde ik het ook met 14 weken of zo. Dus geduld
Ik durf niet te lang te zoeken gezien de verdeelde meningen over het apparaatje. Bedankt voor jullie reacties 😄 Het zou zo fijn zijn als je net na die 12 weken een bevestiging hebt... Maar ik leg hem de komende dagen nog wel even weg ( als het lukt 😉 )
T zou kunnen dat je t hartje al horen kan bij mn 1e kindje hoorde ik haar hartje pas met 14 weken via de angelsound en bij dit kindje al met 11 weken
Ik heb het hartje nooit kunnen vinden met de angelsound, zelfs niet nadat ik de baby al kon voelen bewegen.
Ik heb een professionele doppler die ze ook in het ziekenhuis of bij de verloskundige gebruiken en ik kon het hartje zelfs met 16 weken nog niet vinden. Het is me uiteindelijk na heel lang zoeken en geduld gelukt rond de 16,5 week dus leg dat ding alsjeblieft nog een tijdje weg want je gaat alleen maar onnodig lopen stressen.
Hier kon de vk ook steeds het hartje niet vinden, pas vanaf een week of 16.... (Wel op de echo gelukkig!) onze dame bewoog steeds teveel... Dus t kan heel goed dat je t zo vroeg niet goed kunt vinden!
ik heb m met 13 weken gekregen en probeerde het savonds lukte ook niet de volgende ochtend rustig gaan zoeken en kwam er achter dat ik m alleen links net boven het schaambod vond als ik m iets schuin hielt, nu 2 weken later kan ik m links recht en in het midden vinden
ik kon het vanaf 11 weken horen maar je moet heel goed zoeken en ik duwde best wel hard ! maar dont panic !!!
Bij de oudste vond ik het hartje met 9 weken. Bij de jongste pas na de 15 weken. Zegt dus niet zoveel, meer over hoe je kindje ligt e.d. en het is nog zo klein. Komt vanzelf.
Ik ben ook net 14 weken gaan zoeken met angelsound en tot nu toe elke keer gevonden..laag zoeken indd en dan moet je het horen
ik vond het hartje ook maar rond de 12 weken, en echt heel laag onder schaambeen. Intussen heb ik 'm a d kant gelegd, want zelfs op 16-17-18 wken had ik vaak nog moeite met het (duidelijk) te horen, werd er alleen maar zenuwachtig van...
Bedankt allemaal 😄 heel verschillend dus.. Ik probeer het over een paar dagen nog eens en dan miss nog wat lager!
Ik heb een luvion doppler. Sinds 12 weken vind ik heel duidelijk elke keer het hartje. De doppler geeft ook aan hoe de hartslag is, dus je kan die van jezelf gemakkelijk onderscheiden van die van de baby!
Dat is onzin want dat gaat een heel ander tempo, je moet er ook geen veiligheidsgevoel aan hangen maar gewoon als entertainmentwaarde, alhoewel ik zelf toen met mijn punctie het hartje beter en zachter kon beluisteren (minder hard drukken) dan de VK dat deed dus toen was het wel erg fijn, hartje horen voor 14 weken is een bonus het KAN wel maar hoeft niet, het is best een werkje en je moet goed geleidingspul hebben anders werkt het zoiezo niet.