Wat dom van mij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HabibiAna, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    #1 HabibiAna, 13 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2012
    Tjonge jonge, typisch:) ik slik multivitaminen tijdens de zwangerschap, omdat ik heel erg moe ben. Tijdens de vorige zw had het geholpen, dus d8 ik slik ze weer. Toch nog steeds totaal geen energie, blijkt dat ik dagelijks 2capsules moet nemen en heb er steeds maar 1 geslikt;) baalecht ontzettend! eet ook helemaal niet zo goed, omdat ik geen trek heb en dacht dat zit wel goed met die vitaminen, nou niet dus:(

Ik heb nou dus ook te weinig foliumzuur geslikt, omdat ik maar de helft nam! Moet ik me hier eigenlijk zorgen om maken?ik baal echt van mezelf!

2. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen om maken. Je kindje pakt toch wel wat het pakken kan. En ja, dat kan ten koste gaan van hoe jij je voelt.
    Misschien een ideetje om floradix te nemen?

En beter iets te weinig foliumzuur dan helemaal niets.
    Als je kindje een open ruggetje had dan hadden ze dat heus wel gezien tijdens de 20 wkn echo.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik zou me er niet te veel zorgen om maken, foliumzuur is vooral in het begin van je zwangerschap belangrijk ivm open ruggetje e.d. maar zoals imama zegt dat zouden ze al gezien hebben.

Ik zou ook voor nu Floradix aanraden, ik was zó moe, ben een weekje geleden begonnen en voel me echt zó veel beter.

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Je energie wordt vaak niet veel beter met die pillen, hebben ze goed naar je ijzer gekeken?

Ik ben ze zelf al weken vergeten te slikken (op en geen nieuwe gekocht) en vroeger kregen ze ook kinderen zonder het slikken van vitamines. Dus zou me niet te druk maken!

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik denk persoonlijk dat het wel mee valt ik slikte alleen foliumzuur tot 10 weken zwangerschap en slik geen vitamines voor de zwangerschap omdat ik hier niet over kan krijg erge diarree omdat mijn lichaam de vitamines er niet uit haalt (heb een b12 tekort om dat ik een enzym mis in de maag die dit eruit moet halen) ik neem bijna om de dag een bruistablet

6. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je maar niet druk hoor. Kan echt geen kwaad. Ik slik het alleen als het mij uitkomt/aan denk. In het begin wel dagelijks geslikt. Maar ik geloof er niet zo in.

7. Linana

Linana Niet meer actief

Zou me er niet druk om maken.
    Foliumzuur heb ik wel gedaan in het begin. Die vitaminen dan even wel, dan weer lange tijd niet... Ik geloof er niet zo in. Tot nu toe ligt mijn beeb perfect op schema met groei en dit is vast niet te danken aan die 2 pakjes vitaminen die ik mn hele zwangerschap heb geslikt ;)

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Bedankt voor de reacties. Denk dat ik dat floradix spul maar ga halen. Ben ontzettend moe en moet nog even door. Vorige week ijzer gecheckt en dat was goed.

Deel Deze Pagina