Hoi Dames, Het is weer zover, een nieuwe spaaractie/hype. De disco's van de plus. Mijn zoontje en dochtertje zijn er dol op. Maar wij komen er te weinig. Hebben jullie muntjes over en je doet er niks mee....dan kun je er hier twee blij mee maken. Ruilen of een kleine vergoeding is geen probleem. groetjes, Sabrina
wij hebben ook een aantal dubbel! ik zal zo even een lijstje maken met wat we hebben en nog kunnen gebruiken!
Ow dat is leuk...wij hebben er gisteren een paar gekregen, maar geen dubbelen. Ik houd het in de gaten.
Ik heb er geloof ik 2 in mijn tas zitten (nog dicht ) waar ik niks mee doe... Ik weet niet waar je vandaan komt ? Anders kan ik ze misschien tegen verzendkosten opsturen ?
Ik heb jeroen van de boom dubbel. Foeksie de heks heb ik nog niet. Kunnen nog even wachten en dan meerdere ruilen, scheelt weer in verzendkosten?
mijn zoontje heeft er ook een aantal dubbel, zal deze week even kijken.... weet iig dat hij dat liedje van Loesje dubbel heeft, en jeroen vd boom, K3 en nog 1 of 2
Hoi dames, Super dat jullie allemaal mee doen en willen helpen. Maar nu kijken beide kids niet meer om naar de disco's. Het was maar een korte hype. Die van de toy storys duurde langer . Ik stop daarom mijn zoektocht naar de disco's. Wellicht valt er onderling nog te ruilen, maar anders mag van mij betreft het topic gesloten worden. Nogmaals bedankt!! Groetjes Sabrina
Mochten er nog discos "over" zijn hou ik me aanbevolen... oma doet alleen boodschappen bij de plus in het dorp en aangezien wij geen plus hebben schiet het niet op.... PB graag
Mijn dubbelen: Jeroen van de Boom Cascada Wolter Kroes Duck Sauce Yolanda Be Cool Martin Solveig Van Velzen Swedish house Maffia Eliza /doolittle Het Huis Anubis