Hallo, Voor onze dochter hebben wij twee jaar geleden een eigen babysite gemaakt. Maar deze kost elk jaar weer 15 euro om hem te verlengen. Nou kwam ik de site van Toddler tegen. Hier kun je graits een babysite aanmaken. Maar ik vroeg me af of hier geen gemeen addertje onder het gras zit. Heeft iemand van jullie ervaring met een eigen babysite van Toddler en is het daadwerkelijk gratis? x Linda
hoii k heb al 7 maand toddler en bevalt goed het is helemaal gratis en je kunt zoveel foto's als je wil erop plaaten en filmpjes geheel gratis! k had ook beebiesite en ben daar ook weggegaan omdat k er weinig mee kon veel succes gr marline
Geen idee, heb een site bij mooiste baby en daar moet je ook betalen (ongeveer 16 euro voor een heel jaar) jessica
k had ook beebiesite en ben daar ook weggegaan omdat k er weinig mee kon @Nou Marline, dat is niet bij alle baby site's zo hoor, bij mooiste-baby kan je heel veel, ook heel veel foto's plaatsen, achtergronden, muziek enz jessica
Ik zit ook bij toddler! Al vanaf het begin van onze zwangerschap. Geen adertje sonder het gras en erg eenvoudig in gebruik! www.menm.toddler.nl kus miek
Ik heb ook een website bij toddler. Heel eenvoudig in gebruik en gratis. Alleen is er nu een probleem met het dagboek. Ik wacht al een week totdat daar wat aan gedaan wordt. Kijk maar eens op www.annika.toddler.nl
hoi hoi ik heb ook n toddler site had eerst ook de beebsite maar idd ik vond ook dat je er weinig mee kon of je moest gaan betalen wilde je meer,dus ben ik via n vriendin aan die site gekomen. kijk maar op www.ventje.toddler.nl je kan er veel meer.. groetjes krulliewullie
Ik heb ook een toddler site. Echt superhandig en supergratis! Je kan je eigen kamertje inrichten en je foto´s organiseren in mapjes enzo. http://www.ukkiekelder.toddler.nl is die van ons Prinsesje in Wording
Ik heb ook een toddler site voor mijn zoontje gemaakt. En er zit inderdaad helemaal geen addertje onder het gras. Geweldige site hoor ! liefs, misspuma
Ik was bezig met het maken van een site op Toddler, maar een paar minuten later kreeg ik een brief van mijn zorgverzekeraar met daarin een gratis abonnement op kindje op komst, dus nu heb ik voor de beeb in aantocht daar een site gemaakt. Voor Amber heb ik een beebiesite, maar daar ben ik niet echt gelukkig mee, vooral de manier waarop er daar met je wordt omgegaan (dan doel ik op het forum daar)...