Mn dochter is nu 15 maand en loopt 1,5 maand. Het lopen gaat nu erg goed al valt ze nog wel eens. Ik heb nu al een paar keer erg leuke flexibele teenslippers tegengekomen. Nu vraag ik me af is dat wel handig voor die kleintjes? Aan de achterkant zit wel een bandje voor om de enkel. Merk: ipanema
Zou ik niet doen op deze leeftijd. Loopt toch anders, teenslippers. Ik zou 'gewone' sandaaltjes nemen, heb je ook een hoop leuke van! Dit jaar koop ik voor het eerst teenslippers voor mijn dochter (ze is 5jr), had het vorig jaar ook al wel gewild maar ze vond ze toen niet lekker zitten en nu wil ze ze heel graag.
Hier konden ze er niet op lopen. (havianas) Ik heb er toen voor gekozen om teva sandaaltjes te kopen. Vind ik bij die kleintjes nog wel leuk. Replay heeft ook leuke sandalen
Ik zou het niet doen. Wij hebben deze gekocht alleen dan de jongens versie http://www.amazon.co.uk/Crocs-Crocband-Bumper-Flip-Pink/dp/B009CSRR70
ik zou het ook niet doen. De zool is niet goed voor de kleine voetjes en ze slippen er snel naast. Daarnaast ook kans met vallen op open teentjes.
Ik had ze ook gekocht maar ze kon er niet op lopen 2 weken geleden op onze vakantie.. De hele tijd zat ze aan haar schoenen te trekken en te jammeren dat ze ze uit wilde.. Gelukkig hadden we nog een paar sandalen met klittenband van Nike mee en daar liep ze zonder zeuren zo op weg!
Bedankt voor de reacties! Ik dacht het al maar ze zijn zo schattig dat ik Ze bijna toch had gekocht maar na alle goede adviezen wachten we daar nog mooi even mee! Dan op zoek naar leuke sandalen!