Lieve meiden, bedankt voor al jullie lieve en geruststellende reacties. Ik ben van mezelf al een heel onzeker persoontje dus dit soort tijden zijn dan helemaal killing. De tijd gaat snel. Morgen alweer 10 weken zwanger. En dan donderdag eindelijk de echo. In hoop dat alles nog goed is met de kleine. Ik moet wel zeggen dat de kwalen enorm schommelen, de ene keer voel me ik slecht en de andere keer bruis ik van energie. Verder sinds gister enorme hoofdpijn en mijn borsten schommelen ook, ene dag erg pijnlijk en andere dag minder. Oef. Ik vind het maar eng en spannend maar het zal er vast allemaal bij horen als ik jullie verhalen zo lees. Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. En ohja; voor de gene die zwanger zijn: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geen zorgen maken elke zwangerschap is anders de een heeft helemaal geen last van symptomen terwijl de ander dat weer wel heeft ik was tot 15weken ziek zwak en misselijk nu ook niks meer toch zit het goed