Het proces is nu van start gegaan en het spookt ook al de hele tijd door mijn hoofd. Ik word echt misselijk van die vent en kan er gewoon niet tegen. Elke keer als ik het nieuws hoor, dat staan de tranen in mijn ogen. Nu gaan ze de rechtbank wreken omdat ze het gevoel hebben dat de uitspraak toch al vaststaat, wat natuurlijk ook zo is . Eigenlijk wil ik er gewoon niks meer over horen en snap ik gewoon niet dat ze er uberhaupt 16 weken voor nodig hebben. Heb er vannacht gewoon van wakker gelegen. Juridisch gezien snap ik dat die kerel ook rechten heeft, maar gevoelsmatig heeft die kerel al zijn rechten verspeeld. Advocaat Robert M. wraakt rechtbank | nu.nl/zedenzaak amsterdam | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik denk dat daders blij mogen zijn dat ze worden opgepakt en dan daarna een eerlijk proces krijgen... Verder wil ik er ook niet teveel over horen want ik word altijd misselijk bij zulke dingen.
Ik vind het vooral raar, dat in al die tijd dat dit bekend is, er in de politiek eigenlijk helemaal niet echt een erge discussie opgelaaid is over de straffen van deze demonen (ander woord heb ik er niet voor). Er wordt over elk dingetje lijkt wel een discussie gevoerd maar hier over helaas niet. Laat ze hier eens ophef over maken voor alle kleine kindjes in NL!!!:x Bram Moscovich zei het gisteren ook in RTL Boulevard dat hij het raar vind dat een overvaller soms een zwaardere straf krijgt als bijv bij een zedenzaak...:x
Ik ben echt bang voor de feiten die straks nog meer naar buiten komen, ik wil het helemaal niet weten gewoon! Seesus...heb hier 2 rondlopen, 1 van 3 en 1 van 10 maanden, je moet er toch niet aan denken!!!
Helemaal mee eens. Ik wordt kotsmisselijk steeds als ik die kop in het nieuws zie, wat mij betreft heeft hij zijn rechten verspeelt, hoe durft ie te beweren dat hij niet eerlijk behandeld wordt! En al die kinderen dan?? En dan wil ik niet eens nadenken over de lage straf die hij gaat krijgen omdat kinderen die nog niet kunnen praten geen "nee" kunnen zeggen en het dus op papier geen verkrachting is.
volgens mij is sex met een minderjarige altijd verkrachting.. toch? ik vind gewoon dat deze mannen levenslang moeten krijgen.. en NIET op een speciale afdeling.. maar gewoon op een afdeling waar ze zelf hard verkracht worden door mede gevangennen... en natuurlijk gewoon dat hele zaakje eraf,.. en het liefst ook nog iedere dag gemarteld worden.. maarja dat kan natuurlijk helemaal niet.. jammer genoeg !
Vind ik ook! Eraf die handel. Ja ik had dat ergens gehoord maar zal dan niet op waarheid berust zijn gelukkig of het verkeerd begrepen hebben.
Verkrachting kan inderdaad niet.....walgelijk gewoon! Ooh ik moet er ook niet 1 voor mijn auto krijgen hoor! Ik weet het, je mag niet voor eigen rechter spelen, maar.....
Ik las laatst dat die wet aangepast is.. De hele zaak is zo afgrijselijk. Ik wordt er helemaal niet goed van en toch wil ik steeds weten wat er gebeurd. Gisteren heb ik met tranen in mijn ogen naar het nieuws en EenVandaag zitten kijken. Daarna kon ik alleen maar mijn meisje knuffelen en kusjes geven. Als deze man met een lichte straf weg komt is er echt iets heel erg mis met ons wetssysteem.
Die advocaat van hem! GADVERDAMME!! Ouders hebben geen spreekrecht volgens hem, want dat zou de jury maar beinvloeden en ze moeten die klootzak zien als verdachte, niet als dader! WTF!!!!!!!!
ik denk haast niet dat dit gebeurd.. maar als dat wel zou gebeuren dan weet ik wel zeker dat 1 van die ouders (of een paar ) het hef in eigen handen gaat nemen.. ik zou dat iig wel doen !..
Echt een walgelijk figuur is dat. Voor zulke mensen moeten rechten afgeschaft worden!!!! En dan wist die idioot niet wat er verkeerd aan was wat hij had gedaan. Er moet eens bij hem een honkbalknuppel naar binnen geragd worden en dan zeggen: ow ik weet niet wat er verkeerd aan is. Ik vind het echt vreselijk voor die arme kindjes en ouders en ik hoop maar dat hij hier lang voor gaat boeten.
iemand begon over de advocaat vergeet niet dat die man zijn brood ermee verdient en dus achter zijn client moet staan keur het overigens niet goed ! maarja tis zijn brood die hij er mee verdient wat afgrijselijk iets hij ook gedaan heeft echt zak der af!!
bah,walgelijk een drugsdealer krijgt vlot 20 jaar cel, en iemand die 67 kinderen heeft verkracht en misbruikt krijgt MAXIMAAL 12 jaar te ziek voor woorden hij had zelfs álle 67 slachtoffers op de pc genummerd. 6 stond voor penetratie en 1 voor alleen voelen, bah zijn pc was zo goed versleuteld dat zelfs de beste van de beste hem niet konden kraken, Robert heeft daar zelf zijn wachtwoorden uiteindelijk voor gegeven. zo iemand moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien, of nog beter: zet hem in een kamer met ALLE ouders van alle kinderen die hij heeft verkracht/misbruikt en *^%#
wat de straf ook is is zowiezo te weinig want hij krijgt een aantal jaren maar zijn slachtoffers en hun ouders zijn gestraft voor hun hele leven