Hai allemaal, Wat ontzettend moeilijk een naam kiezen. Wij zoeken een hollandse jongensnaam, die leuk past bij Rosalie, en je niet hoort op elke hoek van de straat zeg maar. Max vinden we heel leuk maar zo heten teveel in de omgeving dus word hem niet waarschijnlijk. Verder hebben we op het lijstje staan: Willem, Simon, Benjamin, Daniel, Gijs, Job en Sjors. Hebben jullie nog ideeën? Bedankt alvast.
Aaron, Aron Chris David Fabian Florian Hessel Jasper, Jesper Jesse Joris Julian Lucas, Lukas Matthijs, Matthias Raphael, Rafael Rogier Samuel Silvijn Stijn Thomas Tobias
Arjen/Arjan Sander Jeroen Maxime Alex Chris Freek George Harmen Jasper Joris Kasper/Kaspar/Casper/Caspar Nathan Thijmen Victor Wouter
Mats is ook heel leuk! Maurits Sam Bas Mees Faas Victor Xander Floris Joris/Boris Jonas Thijmen Stijn Matthijs/ Matt Vins Daniël
Fender? Hier staat voor een tweede meisje Rosalie heeeel hoog op mijn lijstje en Fender voor een jongetje dus vandaar
Bedankt allemaal voor de reacties! We gaan even goed brainstormen. Echt onwijs moeilijk voor een jongen
Wat grappig, twee van de jongensnamen heeft onze zoon en een aantal ervan stonden op het lijstje! Ik vind ze allen leuk, maar Sjors niet en Job iets minder. Nathan David Chris Christiaan Manuel Samuel Jonas Jonathan Noah
Simon is een mooie naam uit jullie rijtje. Daarnaast vind ik in die stijl mooi: Sander Julian Reinder Victor