Hot or not, jullie mening gevraagd over deze schooltas

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door LoeForceOne, 29 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Is deze school tas hot or not!

Ben al uren aan het zoeken maar kan niks vinden. Ik hou niet van schreeuwerige rugtassen of van tassen waar een bepaald figuurtje op staat die voor nu even hot is en over een paar maanden niet meer. Het is voor groep 1. Hij gaat volgende week wennen en dan heb in een tas nodig.

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind 'm super tof!!

Ik vind het precies een goede balans tussen wat jij zoekt: wel een figuurtje maar niet zo'n hypeding, en een vrolijke kleur. Het figuurtje is leuk, zeker voor een kind, en de kleur is wel fel maar niet ontzettend schreeuwerig. Ik vind het een hele leuke! Ik zou glimlachen als ik een kleutertje met zo'n rugzakje zag lopen! :)

3. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ja leuk!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Niks mis mee.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Super leuk!

6. Peppa

Peppa Actief lid

14 aug 2015
    155
    0
    16
    Leuk ja!!

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik vind hem wel leuk, maar denk dat het niet veel uitmaakt wat wij ervan vinden..... Ik zou je zoontje vragen wat hij ervan vindt.

Zoontje wilde hier perse een spiderman tas en beker... Tsja als hij het mooi vindt.... Tas was ook maar iets van 12,- dus ook niet zo erg om over een jaar een nieuwe te kopen indien nodig.

8. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.791
    493
    83
    Oeh ik vind hem leuk!! Maar zou inderdaad ook even aan zoon vragen wat hij er van vindt...straks heeft ie ineens besloten een hekel te hebben aan blauw ofzo :D

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Leuke tas! Maar inderdaad, voor de zekerheid ook even aan je zoon vragen wat hij vind.

10. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik zal uiteraard mijn zoontje vragen of hij hem tof vindt. Ik wil alleen niet dat hij voor aap loopt. Jullie hebben misschien al iets meer ervaring of dit kan of niet ;)

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Voor aap lopen zal hopelijk nog wel meevallen op de kleuterschool! :) Ik vind het een hele leuke rugzak, maar zou idd zeker even bij je zoon nagaan wat hij zelf graag wil. Uiteindelijk moet hij er mee lopen.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind 'm niet zo leuk.
    Ik heb trouwens mijn zoon zelf laten kiezen, hij koos een tas die ik echt vreselijk vond haha, maar hij was zo blij dat hij helemaal zelf z'n tas (en broodtrommel + beker) uit mocht kiezen.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Waarom moet een tas voor een kindje uit groep 1 'hot' zijn? :(:( Ik vind hem trouwens helemaal niet leuk, saai.

Mijn dochters hebben tassen van Hello Kitty en Dora enzo. Niet mijn smaak maar ze vinden ze prachtig en zij moeten ermee lopen, ik niet. Op kleren ben ik geen fan van die figuren maar op een tas, prima. Hier is het juist iets leuks voordat ze naar groep 1 gaan, samen een nieuwe tas kopen die ze zelf mogen uitzoeken.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier een tas van Cars. Daarvoor een tas van planes. Elk schooljaar mag hij een tas uitzoeken.
    Beker is ook van Cars trouwens. Was ook niet zo duur, hij gaat hier net een schooljaar mee ;)

Zou niet eens in me opkomen om een tas voor hem uit te zoeken. Mooi zelf laten uitzoeken.
    Het is 1 en al dora, hello kitty, Spider-Man en Cars in de kleuterklas, dus zie het probleem niet zo.

15. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik vind hem wel leuk, dat aapje eraan zou dl wel waarderen (toch nog een soort knuffel mee naar school!). Je hebt ze ook zonder oogjes erop, misschien moet je hem een wat bredere selectie laten zien om uit te kiezen.

(Dl kiest veel zelf, maar ik maak wel voorselectie anders duurt het uren)

16. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Het is voor een kleuter. Wat maakt het uit hoe die eruit ziet, zolang je kind het maar leuk vindt.

Ik ben met dochter naar de winkel geweest en heb haar laten kiezen. Online vind ik maar niks, ik wou wel even kijken of hij groot genoeg was voor schrift, brooddoos, fruitdoosjes en drinkfles. Maar zij moet ermee rondlopen, dus zij mocht kiezen.

17. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Net zoonlief gevraagd en hij vindt hem geweldig. Kijk mama oogjes ne de tas doet lachen. Aah dat aapje is zo lief mag die ook mee naar schooltje?

Ik denk dat deze tas dus een goede keus is. Iedereen blij :).

Sorry ik kan d'r niks aan doen maar ik heb echt een hekel aan die bekende figuren op tassen jassen kleren etc. zoon geeft er gelukkig ook weinig om. Het enige wat hij echt geweldig vindt ik Zack en Quak maar daar is gelukkig geen tas van te koop 😜

18. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    O Ik vind die tassen van Dora en Plop ook verschrikkelijk hoor. Net zoals ik een hekel heb aan roos. Maar welke rugzak heeft dochter mee naar school? En welke kleur heeft haar nieuwe jas? :)

19. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ik vind hem niet zo leuk, hoeft geen spiderman ofzo te zijn maar deze is wel echt best saai.

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik vind hem wat saai, maar als hij hem mooi vindt: waarom niet?

Deel Deze Pagina