Ik heb het altijd met Rudolph van Veen hahaha! Als ie bijvoorbeeld weer eens begint over 'spuitmondjes' en 'lekker romig' dan kan ik m'n gegniffel niet inhouden haha! Ik had vroeger een juf. Ze altijd "Oh jeeetje". Met klasgenootjes zeiden we dan altijd giechelend "Oh jeetje m'n sneetje".
Wilde eerst nee zeggen maar. Het is wel ja. Je moet je ( pijpen) op/omrollen. Kan wel eens gek overkomen bijvoorbeeld. Nummertje 69 ja haha.
Oh yeah count me in!! Veel vrouwen in mn omgeving zijn zooo preuts. Maar met de mannen kan ik het geweldig goed vinden Steeds bij deze topics heb ik de neiging te reageren en niet in a good way : Het grote naaitopic wie heeft er ook veel genaaid?! Echt
Ja ik! Ik ben net een kleuter! Moet overal om lachen, maak vaak dubbelzinnige opmerkingen en ik ga soms net een beetje te ver
Whaha, zeer herkenbaar. Soms wel heel erg hoor, maar zeker die van het klaarkomen gooi ik er zelf regelmatig uit en dan denk ik nee wat heb ik weer gezegd. Maar ooit moest ik hier op de site ook erg lachen om dat regeltje bovenaan over de blije doos, slaat eigenlijk nergens op maar soms ideaal voor een binnenpretje.
Uhu... > Ik ben kapot < Wat kapot is moet genaaid worden Zwaardvechten is leuk, maar soms een uitdaging als je de stappen even mondeling wilt doornemen.
Oh yeah Vooral binnenpretjes krijg ik dan, echt zo'n mega grijns op mn muil die er echt uit ziet alsof ik net klaar . ben ofzo whahaha Als ik het dan uit moet leggen is de lol er af..
Ja, haha!! En dan ben ik ook nog een beelddenker. Ik kan in een deuk liggen terwijl een ander zich afvraagt wáárom ik nu weer lach.
Ik zat vorige week met mijn collega achter de computer het was bloedheet op kantoor en hoorde mezelf ineens zeggen: Mijn muis is ook helemaal vochtig Ik bedoelde uiteraard dat ding bij de computer, maar we keken elkaar aan en dachten gelijk aan iets anders dan de computermuis.
Haha, ja die uitspraak gebruiken mijn man en ik ook regelmatig Met mijn vriendinnen kunnen we ook heerlijk puberaal doordenken. Echt heel fijn dat we soms ook even wat minder serieus mogen zijn
Oooh hier nog een hahahaha. Vreselijke dirty mind Ik heb heel vaak binnenpretjes. Soms kijk ik dan van "niemand die hier dubbelzinnig bij denkt??" Waardoor ik dan wel echt mijn best moet doen om niet te lachen. Zeker tijdens serieuze gesprekken. Moeilijk! Hier een meisje met lengte 1m69. Ook altijd binnenpret als ze vragen hoe groot ik ben hahahaha. En zoals vele, ook een rijk gamma aan beelden tijdens gesprekken haha. Heerlijk toch. Heb wel een aantal vriendinnen die ook zo zijn. En soms als ik met mama of schoonzus praat en ze zien me gniffelen dan gaan ze al gelijk zoeken wat voor dubbelzinnig ik nu weer in mijn hoofd ervan gemaakt heb soms moeten ze echt nadenken (ben ik dan zo dirty?!) Heerlijk