Ik moest een tijdje terug zo lachen om mijn schoonmoeder, zij is Turks en kan gewoon goed Nederlands praten alleen soms is de zinsopbouw niet helemaal correct. We wilde mijn zwager namelijk verassen met een kitten en toen zei ze " ik wil mijn poes zien " nou mij kon je opvegen en mijn man ook en zelf lach ze ook helemaal in een deuk.
Haha ja ik ben ook heel erg. Maak zelf ook vaak per ongeluk gekke opmerkingen. Ga altijd op m'n scooter naar t werk en als t koud is heb ik een muts op. Het regende en ik was doorweekt. Kom op m'n werk en ik zeg tegen een collega: ik heb een heel nat mutsje! Ik moest er heel hard om lachen en hij ook
Jawel hoor, ik heb er ook 'last' van! Jaren geleden zat ik te bellen met een klant. Ze hadden lekkage in de winkel en alles was nat, waaronder ook diverse dozen. Je voelt hem al aankomen, het gesprek ging over natte dozen! Een collega had de tranen in zijn ogen van het lachen en ook ik kon het op gegeven moment niet meer inhouden. De klant was helaas not amused, die vond het probleem zeer ernstig.
Haha ja! Zo zegt mijn sm dat mijn dochter maar met zichzelf moet gaan spelen, of dat ze zo lekker met zichzelf gespeeld heeft.
Jups, hier ook. Om je titel maar even af te maken: "A dirty mind is a joy forever" Maar ja, ik ben dan ook een man... Voor mij is het toch een soort gegeven.
Mooiste wat er is! En die beelden erbij maakt t soms nóg lastiger om niet keihard te gaan staan lachen.
Ik ben al weken aan het hoesten, heb af en toe ook een beetje last met ademhalen en soms gaat het hoesten zo lang door dat ik ervan moet overgeven, dus tijd om de dokter maar eens te bellen.. Als ik iets eet of als ik onder de douche sta (dus als m'n keel vochtig blijft), gaat het in principe prima, maar verder.. En echt, ik hoor het mezelf zeggen; 'Zolang ik iets in m'n mond heb gaat het prima..' Ik hoop maar dat de assistente gewoon heel degelijk is, maar ik ben blij dat het een telefonisch gesprek was en dat we niet tegenover elkaar zaten
Haha, ik herken me er helemaal in. Gelukkig ben ik niet de enige, mijn familie en vriendinnen zijn net zo dus we hebben dan de grootste lol samen. We hebben ook vrij grove humor, die zeker niet iedereen kan begrijpen. En ik voel me soms echt een vent Ging vroeger ook altijd op stap met mannen en voelde me dan helemaal thuis, helaas krijg je dan altijd van die valse blikken van preutse vrouwen
Haha ja hier ook,en dan ook nog dat beeld denken erbij. Ik werk op een klantenservice en heb het vaak ook met achternamen die dan weer ergens op lijken pfffff. Mevr Pijpers,Dhr.Snee gister had ik een Dhr.Geilkens.... Ik zit te lachen in mezelf maar tegelijk voel ik me net een puber...
Ik ben er ook zo'n een. En mijn vriend ook. En inderdaad wat Micchan zei 'That's what she said' of 'That's what the actress said to the bishop'.
Niet dat ik overal om moet lachen maar denk wel door. Ben ook heel open, miss een beetje te. Soms ben ik net een vent daarin haha
haha wat herkenbaar, hier net zo hoor, heb ook vreselijk veel binnenpretjes de hele dag. Ook erg veel lol met mannen, want die hebben vaak gewoon leukere humor. (Helemaal hier op mn werk, de vrouwen hier zijn echt stijve trutten) Heb daardoor wel veel mannen achter me aan gehad die mij wel zagen zitten omdat ik makkelijk ben en heel open. Dat was dan weer niet mn bedoeling, heb de helft van de tijd ook niet door hoe ik overkom, en dat dat als flirten opgevat wordt
Mijn man kan ook van die lekkere piemelgrapjes maken hij is bijna 40 maar raakt er nooit op uitgelachen. En ik vind het ook eigenlijk wel heel grappig Vooral als je je even kl*te voelt helpt het heel erg om heerlijke simpele kleuterhumor te horen.
Ik zou heel goed door kunnen voor een vent en blaas altijd het hoogst van de toren in gezelschap. Maar dan sta er een slank blond meisje ipv een vent die stoer wilt doen bij zijn vrienden. Ach that's me!!
Oh ja hoor! Ik ben ook van de poep en plas humor! Heerlijk, ik kan er altijd smakelijk om lachen. Sexgetinte grapjes en opmerkingen kan ik ook altijd erg waarderen. Ik hou er wel van!
Zo heb ik ooit eens een opmerking gemaakt die me altijd bij zal blijven Ik vraag me nog steeds af of mijn collega toen ook niet van binnen heel hard gelachen moest hebben. Ik werkte nog bij het laatste bedrijf waar ik gewerkt heb. Ik was samen met een mannelijke collega (die ook nog eens vrij lang van postuur is) aan het orderpicken. Het was druk met orders en de orders op zich waren behoorlijke waslijsten. Ik was nieuwsgierig naar zijn order en voor ik het wist zei ik tegen hem, "zo, jij hebt ook een grote!" Nog voor ik mijn zin helemaal uit had gesproken stond het schaamrood al op mijn kaken. Ik heb het niet zo erg als TS maar ik heb wel snel beeldvorming Zo'n opmerking van je moeder zou ik ook bij doordenken, maar bij 69 procent niet.