A dirty mind...

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja hier ook,heel herkenbaar! :D

M'n vriend zegt ook wel eens als hij thuis komt van het werk:
    ''Klus is ook weer klaargekomen vandaag''

:D Kan het dan niet laten om erop in te gaan,vindt hij meestal niet zo leuk :p

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    haha zit hier hardop te lachen en verslik me in mn boterham :D Dat binnenpretje had ik dan echt niet kunnen binnenhouden hoor!

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Dat heb ik ook !! :$ gek he! Tegenwoordig zeg ik dat op voorhand, dat ik zo ben, altijd, bij iedereen en dat ik absoluut niet wil dat er gevoelens komen en dat ik geen vent wil. Zelfs mijn beste vriend kreeg gevoelens maar besefte gelukkig dat het niet flirtend bedoeld is en ik gewoon zo ben. Dat zei die gewoon eerlijk (is ook een schat haha)

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hahahahaha geweldig!!!!!

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Kan moeilijk iedereen quoten, ik lach me kapot hier hahaha werkelijk hilarisch. Heerlijk :D:D

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een serieus gesprek net tussen mijn rij-instructeur en ik:

"Joycey, losse lessen horen contant betaald te worden in de auto, ik was het vergeten te zeggen, gaat dat lukken voor straks, denk je?"
    - Och jeetje, geen idee... Wat kost je? ;) Ik ben net jarig geweest dus ik denk dat het wel gaat lukken :p
    "Haha, 42 euro ;) "
    - Niet duur op zich, dat heb ik wel contant :D
    "Valt mee hè? ;) "

De emoticons maken het af, vind ik zelf. Ik heb daarna maar geantwoord met 'jeps', terwijl mijn 'sexy imagination' alweer nadenkt over de zin: sir, you do happy ending, yes?

Oh zucht, Joycey, grow up ;) Je lijkt wel 12. Met van die haakjes in de lucht met: WEL DOORDENKEN, HE?! Ja duh.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Haha geweldig dit!
    Vorig jaar had ik een inval cliënt die best veel uur achter elkaar had. Ik vroeg hoe dat zo kwam.
    Ja zegt hij.. 'Marietje kwam niet klaar in vier uur dus vroeg ik wat extra tijd.'
    Ik moest me echt verbijten :D

8. Mva2010

Mva2010 Lid

2 sep 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Mijn maatje zei ook altijd. "A dirty mind is a joy forever". Helemaal mee eens.

9. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ja hoor! Hier ook a Dirty mind. :D

In het ziekenhuis had ik wel wat dingetjes.... :D

Ik moest gehecht worden op de OK van de gynaecoloog. En het personeel daar was een beetje melig die avond.
    Werd onder narcose gebracht en werd vlak na het hechten weer wakker.
    Ze hadden tijdens het hechten ondervonden dat mijn "maagdenvlies" een soort randje niet helemaal verdwenen was. Er zat nog een stukje. Dit hebben ze ook gelijk verwijderd. Ze vroegen of ik daar dan ook geen last van had al die tijd?

Toen kwam de opmerking : De gynaecoloog heeft je ontmaagd! :D
    Daar dacht ik dus heeeeeeleeeee andere dingen bij hahahaha

Oh.... en de opmerking : Hij heeft je weer helemaal netjes dicht genaaid..... Je bent weer zo goed als nieuw. :D

En op het werk was er een collega die zei : Ik kan gewoon niet klaar komen hoor vandaag!
    Ik schoot natuurlijk gelijk in de lach... :) Die collega schrok er zelf van hoe ze dat zei. Hahahaha

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hahahahaha :D Je kunt me opvegen....

Zo weet ik gelijk weer iets om over te schrijven!

Ik had pauze op mijn werk en zat met collega's aan tafel.
    Er komt een bewoner naar ons toe en vraagt : Waar is vandaag het handwerken? ( ik moest echt even weglopen, want ik had het niet meer!!!! ) :D

11. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oh toen ik van de week naar Cock o'the North ging heb ik ook smakelijk gelachen hoor.. vooral omdat de tube eerst naar Cockfosters ging en we daar een afspraak hadden met Willy, die zich als een dick gedroeg... Juist ja.. Mijn vriendin en ik hebben verschrikkelijk gelachen.

Deel Deze Pagina