Wat past er mooier bij F.linn? Voor een meisje A.iden of M.eave Voor een jongen A.idan of S.epp We dachten dat we er al uit waren wat de naam betreft alleen begin ik nu te twijfelen. Help!
Mee eens, absoluut Meave en Sepp! (Maar Meave ipv Maeve, spreek je dat dan uit als 'mief' ipv 'meef'? Zou zelf voor Maeve gaan).
Aiden vind ik mooi. maar de schrijfwijze niet zo omdat ik niet van engelse namen houdt. ik vind Edin dan leuker en eden voor een meisje.. uitspraak is in principe hetzelfde als Aiden. Ik zou het zelf dus 'nederlandser' maken...maar daar moet je van houden.
Voor een meisje Aiden? Vind ik echt een jongensnaam.. Zou dan voor Maeve kiezen (geen Meave dus..) En voor een jongen vind ik zowel Aidan/Aiden leuker dan Sepp.
Ik vind Aiden echt geen meisjesnaam, wel een leuke jongensnaam. En Maeve vind ik mooier dan Meave. Ik vraag me idd ook af hoe je Meave uitspreekt, ik kom ook niet verder dan mief..
Aiden voor een jongen. En Maeve voor een meisje, hoewel ik dat niet zo'n leuke naam vind...maar Aiden vind ik eigenlijk echt een jongensnaam.
Eden! Dat was hem! Ik kon toen ik poste niet meer op de 'meisjesvariant' komen (omdat het Edin niet was, maar wat dan wel...zwangerschapshormonen zijn m'n lijf nog niet uit )... Eden vind ik een stuk leuker dan Maeve.
Ik bedoelde ook M.aeve. M.aeve wordt uitgesproken als Meef maar E.den is inderdaad een mooie variant ipv A.iden voor een meisje. Wij houden van korte stoere namen met 1 of 2 lettergrepen die je niet zo vaak hoort. F.linn is een Ierse naam en M.aeve en A.iden ook. En daarom lijkt het ons egr leuk om in deze lijn verder te gaan kijken. Wat vinden jullie van E.den M.aeve voor een meisje? En voor een jongen S.epherin J.ames (S.epp) of A.iden J.ames? Misschien kunnen we dan de knoop doorhakken.
Maeve voor een meisje, Aidan/Aiden voor een jongen. Vind dat echt geen naam voor een meisje. Sepp vind ik verschrikkelijk.
E.den voor een meisje vind ik mooi. E.den M.aeve ook! En voor een jongen is Aiden J.ames ook leuk. En inderdaad vind ik Aiden wel echt een jongensnaam! (Check banner hihi)
Een meiske dat ik ken heet Ayrin (spreek uit erin) ook erg Ier-achtig... Net geen Eden, maar wel een vergelijkbare klank. Sepp, vind ik ook leuk, zeker bij Flinn.
Ik ook! Maeve (Meef? Meeve?) vind ik dan weer totaal niet mooi. En met Sepp heb ik zelf niet zoveel. Maar het gaat erom wat je zelf leuk vindt! Flinn en Sepp staat bijvoorbeeld wel erg mooi! Aiden James is ook een prachtige combi!
Voor een meisje zijn we eruit! En S.epp staat inderdaad erg leuk bij F.linn. Maar A.iden vind ik opzich dan weer mooier klinken. Gelukkig hebben we nog even.