Voor een kleine meid vinden we Elvis super stoer! Maar onze achternaam begint ook met een S, dus neig ik meer naar Billie! Of moet ik me daar niets van aantrekken? Voor een jongen zijn we er nog niet uit, maar denken we aan Billy.
Ik zou me er niks van aantrekken, zo lastig uit te spreken is het nou ook weer niet. Gewoon een iets langere pauze tussen voor- en achternaam Vind Elvis trouwens veel toffer dan Billie
Elvis en dan een achternaam met een S klinkt niet zo lekker lijkt net of ze dan Elvi S..... heet. Ik versta dan Elvi. Billie S klinkt wat dat betreft beter. En Billy kan prima voor een knulletje.
Stoere namen!! vind ze alle tweewel iets hebben! vindt Billie misschien net iets leuker, Elvis is meer wennen voor mij! Maar super leuk!
Dan lijkt me Billie fijner spreken...of Elvi ipv Elvis...vind Elvis ook wel een jongensnaam eigenlijk
Waarom zou dat een grap zijn? Elvis is tegenwoordig niet eens zo gek meer als meisjesnaam (maar vooral niet als jongensnaam), Jan Rot heeft ook een dochter die Elvis heet (zijn zoons heten Rover en Wolf, zijn andere dochter Maantje Piet). Niet iedereen kiest voor een naam als Julian
sorry, vind beide namen vreselijk... maar goed als jij het mooi vindt... Ik vind het wel een hele sssss klank, met elvis. ZOu dan eerder voor billie gaan (is dat uberhaupt wel een meisjensnaam?)
Hahah ja, ik moest toch even kijken wat voor naam je je eigen kinderren gaf Te nieuwsgierig vanwege je reactie.
Mocht je nog verdere inspiratie zoeken, bij Billie en Elvis denk ik ook nog aan... - Joey / Joï / Jowi / Jowy / Joë (vind ik echt heel leuk!) - Tibby / Tibbi / Tibbie - Jody - Fynne / Fynn / Finn - Flynne / Flynn / Flinn - Elliot - Jaimy - Alex / Alexis - Riley - Charlie - Marlie / Marly / Marley - Nim / Nimm / Nym / Nymm - Danny - Jess - Robin / Robbin - Sam - Jools / Jules - Quinn / Quinne - Lou
Ik vind Elvis echt geen mooie naam, al helemaal niet voor een meisje. Maar goed, ieder zijn smaak Ik kies voor Billie, dat vind ik nog wel stoer en vrouwelijk.