Nu ik m in de tv gids zie staan vraag ik het me af Een nacht met een andere man voor 1 miljoen euro. zouden jullie het overwegen/doen??
Ja hoor, maargoed, wij hebben een open relatie, dus als ik er dan ook nog een miljoen voor krijg is dat mooi meegenomen
Er vanuit gaande dat hij geen nare ziektes heeft, je niet alleen bij het zien van hem al over je nek gaat, en hij geen extreem rare verzoekjes heeft. Dan zou ik het doen voor 1 miljoen.
Ligt aan de man, en mijn man. Denk dat mijn man het voor dat bedrag ineens een stuk minder erg vind (als ik daarna maar terug kom en die man noooooooit meer zie)
Als het een leuke man is en mijn partner er mee instemd dan zou het geldbedrag mijn leven een stuk makkelijker maken.
hm, ergens zeg ik; voor een miljoen! sure! Aan de andere kant denk ik; Is dat niet prostitutie? Jezelf aanbieden voor geld? .. ik ga het vanavond aan m'n vriend vragen, dat wordt een leuk gesprek, haha!
Maar even..of je het nu 1 keer doet of ontelbare keren, als je sex met iemand hebt voor geld ben je toch gewoon een h**r
Inderdaad. .. de herinnering eraan gaat nooit meer weg.. ik zou me vies en ondanks het miljoen goedkoop voelen en seks met mijn man zou onherstelbaar beschadigd zijn... nee ook een miljoen is niet genoeg. ..