a la indecent proposal: zouden jullie het doen??

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Het is, zoals zo vaak, le ton qui fait la musique. Zie je niet dat heel veel mensen tuc even lekker op de kast aan het jagen zijn vanwege haar totaal ongenuanceerde uitspraken?

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Eigenlijk vind ik het best een moeilijke vraag. En heb er dus even goed over nagedacht.

Zou ik het erg vinden om met een andere man naar bed te gaan? (mits deze niet ziek is en een beetje leuk is om naar te kijken) nee dat vind ik niet erg. Misschien zelfs wel leuk. Mijn man is mijn enigste bedpartner.
    Aan de andere kant ben ik helemaal niet blij met mezelf en zou ik me schamen voor mijn lichaam. (doe ik bij mijn man al)
    Weet dus ook niet of me ik over die schaamte heen zou kunnen (en willen) zetten.

Ik denk niet dat mijn man er mee in zou stemmen. Denk dat het voor hem toch zou voelen als vreemd gaan.
    Maar .... een miljoen is wel heel veel geld. Het zou veel van onze problemen meteen oplossen. Het zou inhouden dat we beide iets minder kunnen gaan werken. En toch genoeg geld hebben om van te leven. Het zou betekenen dat we nu al voor een tweede kindje zouden kunnen gaan. Schulden aflossen.

Ik zou het eerst heel goed met mijn man overleggen. Heb geen idee wat de uitkomst zou zijn.

Andersom: dus mijn man met een andere vrouw naar bed voor een miljoen. Nee. Hij heeft zich ooit al niet in kunnen en het zou zo weer fout kunnen gaan. Moet de kat niet op het spek binden. :)

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Hoef ik niet eens over na te denken.

Hell Yeah!!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier idem!

Oh en ja ik zou mijn man ook s.eks laten hebben met een andere vrouw voor 1 miljoen.

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ja hoor van mij mag hij....wel zo eerlijk ook he ;)

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Nee, ik zou het niet kunnen. Denk sowieso niet dat er een man zou zijn die mij daarvoor een miljoen zou bieden. Er lopen meer dan genoeg vrouwen rond die stukken aantrekkelijker zijn dan ik ;)

Mijn man zou het ook niet mogen. Onze relatie zou ook nooit meer hetzelfde zijn en zoiets zou ik echt niet uit m'n hoofd kunnen zetten...

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou hem er nog afzetten ook als t moest:D

8. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Blijft een leuk onderwerp ;)

Na even hypothetisch nadenken en zeker ook dan overleggen met mijn man, denk ik dat ik zijn en mijn antwoord wel weet:

Mits er geen sado-masochistiche onzin bij komt kijken, kan ik naderhand douchen en vergeten, en heeft hij de mogelijkheid om zijn droom van levensstijl waar te maken (zeilen, maanden op zee en die unieke (bounty)eilandplekjes samen opzoeken.

Onze relatie kent echt zijn ups en downs, maar is sterk genoeg om dit te overleven. Het is één nachtje, en in alle eerlijkheid? Ik geef mezelf daarmee echt niet, ik leen mijn lichaam voor een uurtje uit en verdien een fortuin waar man, ik en kinderen een leven lang extra van kunnen genieten en ook geen zorgen meer hebben mits verstandig besteed.

Mijn antwoord: Ja!

En serieus dames, een prostituee geeft tijdelijk haar lichaam. Hebben jullie op werk of in een ander deel van je leven nu nooit iets gedaan waar je moreel niet helemaal achter stond? Ik vind het veel meer stuitend als iemand zijn geest en moraliteit geeft of verloochend voor werk, dan dat je zoiets oppervlakkigs als je lichaam even deelt maar je geest niet.
    Maar goed, dat is mijn ervaring en mening.

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    goh, wat een vraag

als hij geen enge ziektes zou hebben en geen rare ideeen qua seks dan zou ik het wel doen ja. andersom mag mn man dit ook doen.

al hebben we hier de rare afspraak dat mocht hij megan fox tegenkomen en ik bonjovi dat we sowieso 'mogen'. haha
    net alsof dat gebeurt.

maar goed, waarom zou je 1 miljoen krijgen om met iemand seks te hebben? zo knap ben ik nou ook weer niet lol.

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    #210 Vlinderbloem, 22 jan 2014
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
    Oh maar voor mij is mijn huwelijk/gezin ook heilig hoor, en altijd mijn eerste prioriteit. Dat heeft voor ons alleen niets te maken met de gevoelens die je ook voor andere mensen kunt hebben. :)

Maargoed dat is weer een heel andere discussie.

Ik zie nu dat daar al een apart topic over is. ;)

11. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik en mijn mannen zeggen nu heel stoer, ja hoor hahahah..
    Tot dat het moment daar is, en wij beide gillend terug rennen..

Maar goed ik zou een andere vent al geen tongzoen geven voor een miljoen;)

Maar er over dromen, ja dan zou ik het wel doen. Reallife never!

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha wacht maar dames tot die 1 miljoen handje contantje voor jullie staat wedden dat je je benen dan wel even wijd doet en je ogen dicht ;)

13. Allesofniets

Wedden van niet?

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik bedoel hier mee dat bijna iedereen hier nu nee zegt maar het gewoon anders is als iets echt wordt. Dit zal ons helaas (voor mij dan) nooit overkomen :p

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nee, we hebben het nu al goed zowel financieel als in onze relatie.
    Dat eerste is leuk, dat tweede is me veel meer waard.

16. Allesofniets

Haha ik dacht al.. Ik zou het in mijn gedachten wel kunnen hoor.. Maar in het echt? Nee nooit.. Maar ik ben dan ook echt een geval apart.. lichtelijke smetvrees:p

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het eigenlijk wel verbazend dat wanneer het voor 1miljoen is dat het voor veel niet veel uitmaakt, maar dat wanneer iemand voor €50 met een andere man naar bed gaat dan vinden de meeste mensen (ik bedoel dat over het algemeen)dat goedkoop en vies.

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Voor 50 euro zou ik het ook doen, als we zulke financiele nood hadden er geen uitweg meer zou zijn op straat staan enzovoort dan zal ik zeker als h**r gaan werken. Maar ik denk dat het verschil vooral is dat 50 euro je leven niet veranderd daar doe je een week boodschappen van en dan is het op. Maar een miljoen euro veranderd je leven!

19. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha :) Als zo iemand tegenover mij zou staan, zou ik sowieso eerst 4 uur lopen te piekeren of er niet ergens een addertje onder het gras zit. Want als je 1 miljoen wil betalen voor 1 x seks, spoor je mijns inziens écht niet. De man in kwestie zou in mijn ogen een potentiele moordenaar oid kunnen zijn.

En daarom zeg ik NEE ;) Daarbij heb ik er ook helemaal geen zin in, en mag het niet van mn vriend.

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als ik daarmee m'n gezin zou helpen, bijv. doordat we financiële problemen zouden hebben (zoals het stel in de film), zou ik het wel doen. Hangt dan wel van de man af die het vraagt ;) Moet niet een of andere vieze, extreem harige, onverzorgde vent zijn :)
    En ik zou het alleen doen als man het goed zou vinden, anders niet.

Deel Deze Pagina