a la indecent proposal: zouden jullie het doen??

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ehh, nee. Mijn relatie is me meer waard dan welk geldbedrag dan ook. Zou mezelf ook echt ongelofelijk vies voelen na het bed met een ander gedeeld te hebben..

Ik zou ook echt geschokt zijn als mijn vriend zou zeggen 'Voor een miljoen? Ja joh!' Vind het eigenlijk een soort van verkocht worden, brrr..

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Voor 1 miljoen met een andere man...... Euh nee in geen miljoen jaar. Een vrouw daarentegen...... :D

3. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    +1.

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nee, ik ben geen prostituee dus ook niet voor een miljoen!

5. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Jup, en? Ik heb daar dus echt geen problemen mee, seks is seks en of ik er nou voor betaald krijg of niet, maakt niet uit, als ik er een miljoen mee kan verdienen zou ik wel gek zijn om het niet te doen, ik bedoel , in een open relatie heb je toch al met verschillende mensen seks, en als je er dan ook nog geld voor kunt krijgen waarmee je je gezin kunt helpen, geen probleem mee.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Ah joh, laat je niet zo opjutten, iedereen denkt daar anders over, maar om nou meteen voor h**r uit te maken, vind ik wel ver gaan eigenlijk. Vind iemand dan niet meteen een h**r of zo.
    Het is maar net hoe je denken is.

7. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nou ja, technisch gezien ben je natuurlijk een hoer of prostitue, maar ik heb daar geen problemen mee, dat probeer ik te zeggen.

8. Delta

Delta Niet meer actief

Ja technisch gezien inderdaad. Als je er geen problemen mee hebt, is het goed toch? Zolang jij je er goed bij voelt, niks aan het handje. Je doet er niemand kwaad mee :)

9. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Zou je het goed vinden als je man 1 nacht met andere vrouw voor 1 miljoen??

10. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Uh ja, ook als hij er geen geld voor krijgt trouwens lol

11. angel229

angel229 Niet meer actief

Nee. Zou het niet kunnen.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Ja hoor ;). Toevallig hadden iwj het er ook hier thuis over na aanleiding van de tvgids, en manlief zei wat zou je doen, en ik heel droog nou een miljoen zou wel erg prettig zijn en ik zou het serieus overwegen. Hij oja? Ik weer terug als een vent jou een miljoen bied voor een potje sex, wat denk jij dan, was het even stil zegt hij shit zelfs ik zit het nu serieus te overwegen het is natuurlijk veel geld maar hij wilde dan wel een fles sterke drank mee om zich eerst te bezatten :D.

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik weet het niet. Ligt er ook aan wie het is en wat mijn vriend er van vindt.
    Hoe zou je het vinden als je man een nacht met een andere vrouw door zou brengen voor een miljoen?

Edit
    Zie dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagt:D

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ja ! Ik zou hem er heen schoppen haha

Ik weet dat het onze relatie niet zou beschadigen

En dat ik dan een hoer zou zijn of hij mannelijke hoer kan me de reet niet roesten wij hebben dan wel even een miljoentje haha

Maar goed never gonna happen natuurlijk want dit is allemaal puur fictie, zal nooit in het echt gebeuren

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Nee mag niet van mijn vriend:D

16. sjak

sjak Niet meer actief

Tuurlijk zou ik dat doen! Mijn man zegt; ja hoor! (Als het maar bij een keer blijft....

17. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Inderdaad als hij geen enge ziektes heeft of hele aparte verzoekjes , wat ik wel zou verwachten voor een miljoen haha .
    Dan zou ik het wel doen.
    Daarin tegen zou ik mijn vriend weer niet kunnen vergeven als hij het zou doen denk ik , tenzij ik de vrouw mag kiezen en die wordt dan geen concurrent haha !!

18. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Mijn man zou het voor geen goud en dus ook voor geen miljoen willen hebben. Denk niet dat onze relatie dan nog ooit hetzelfde zou zijn. Ik denk dat ik het ook niet zou willen als hij een miljoen zou krijgen voor seks met een andere vrouw.

Maar ja je weet het pas echt als het je overkomt. Dus wie bied er een miljoen?:D

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En dan trek je je onderbroekje weer aan, en ga je heel wijs met je miljoentje naar je man en kindjes.. Ik zou me zo ontzettend goor voelen.

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ben je dan eigenlijk wel een hoer :p ?
    Als je 1x een tuintje maakt , ben je dan een stratenmaker ?
    En als je 1 muur heb gemetseld ben je dan je hele leven een metselaar .
    Misschien ben je dan 1x een hoer geweest maar dat maakt je nog geen hoer :p . Zodra je stopt met je baantje als bakker ben je ook geen bakker meer toch ?
    Maar ja dan maar 1x een hoer , daarna wel een miljoen .

Deel Deze Pagina