Ah ok, dat kan ik me voorstellen ja. Bij ons ligt dat natuurlijk anders ivm open relatie dus dat is hier geen issue.
Ik vraag aan mijn man wat wij zouden doen, en ik moet, maar als ik er maar niet zwanger van word... en voor twee miljoen gaat hij ook mee!
joh je kunt ook gewoon alles verdraaien zeg....ik heb niemand voor h**r uitgemaakt. Iedereen denkt hier overna en reageert, nou ik ook...en ik denk dan als je betaalt wordt voor seks ben je toch een h**r.
idd....en zou mijn kinderen nooit meer aan durven kijken..maar dat heb ik wel met meer geexperimenteer in relaties.
Ik ben verder trouwens niet eens jaloers ofzo, helemaal niet zelfs. Maar het is dan meer iets wat ik zelf niet zou kunnen. *krijg nu ook beelden voor me van 60 jarige grijs behaarde, stinkende, bezweette, te dikke mannen bleeeeeh.*
Opzoeken: hoer[zelfstandig naamwoord] iemand die voor geld seksuele handelingen verricht dit is de letterlijke betekenis, dus hoezo gaat het te ver wat ik zeg??
Nee, ik denk dat zoiets onze relatie onherstelbaar zou beschadigen, en dat is absoluut geen miljoen waard. Ik ken mijn vriend en dit zal iets zijn wat altijd in zijn hoofd zal blijven malen. Daarnaast zou ik me er ook totaal niet prettig bij voelen. Andersom zou ik het ook niet willen trouwens.
Jammer genoeg zal het nooit gebeuren . Als het kon zou ik vanavond nog klaar staan haha , morgen ben ik in de pc hooft straat te vinden ... Droomt verder
Jazeker wel. Dan maar "goor" en een "h*er". Dat kan mij écht niks schelen. Andersom mag het trouwens ook.
ben wel benieuwd waar de grens van sommigen ligt..bij dat miljoen, half miljoen, 1000 euro, of doe je het morgen ook als een zwerver je een tientje geeft??