a la indecent proposal: zouden jullie het doen??

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja! Ik zou er nog geen 5 minuten over na hoeven denken!
    Dan maar een h**r, maakt me niks uit.

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik zou er zeker even heel goed over na moeten denken.
    Mijn man zou mogen, maar ik weet niet of ik het zelf zou kunnen.
    Onze relatie zal in ieder geval niet stuk gaan, het overspel is namelijk niet gebasseerd op liefde.

Aan de andere kant, ik zou zoveel met het geld kunnen!
    De opleidingen van mijn kinderen op voorhand al kunnen betalen, mijn man verwennen door hobbyspul of wat 'ie dan ook wil hebben, een sterkere auto zodat 'ie een caravan makkelijker kan trekken en we op rondreis kunnen!

3. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Een dame van lichte zeden betaalt ook gewoon belasting dus het is een beroep.
    een beroep waar de een niet achter staat en de ander wel.

genoeg meiden die dit werk doen zijn overdag een goede moeder of goede echtgenoot
    Hoevaak heb ik in mijn uitgaabstijd niet meideb gezien die voor een bacardi of smirnoff vervolgens mee naar huis gingen.
    wanneer ben je een ho als je een date hebt de man betaalt en uiteindelijk ga je met hem naar bed dan ook. Wanneer bepaalt iemand dat je een ho bent.

Aangezien dat ik weet dat de kans nihil is voor dit aanbod weet ik het niet maar denk dat ik het ook zou doen.

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Nee.

5. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nee!

6. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euh nee..

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Vroeg het net aan mijn vriend en die riep gelijk nee.
    Dat was het hem niet waard. Hoe lief.

8. Mnon

Mnon Niet meer actief

#148 Mnon, 21 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2014
    Ja prostitue is nou eenmaal niet het meest gangbare en dus gewone beroep! En dat heeft niks te maken met dat je geen respect hoeft te hebben voor deze mensen! Hun zijn niets minder dan jij of ik! (Ze zullen hooguit mensen minder veroordelen om wat hen bezig houd/interesseerd!) want dat is iets wat veel mensen hier op zp WEL doen!
    Ja ik werk GEWOON in de zorg ik heb het woord GEWOON erbij gezet zodat een aantal hier nogal dingen kunnen verdraaien want ja wie weet ziet iemand hier prostitutie ook als "zorg" want ja in de zorg zorg je ervoor dat je mensen helpt bij dingen waar zij behoefte aan hebben! (Dingen die zij niet zelf kunnen)
    Maar goed jullie mogen op alle slakken zout leggen!

En ik zie niet echt reacties komen waarin gezegd wordt: ik begrijp niet dat er mensen zijn die het niet doen of als je het niet doet ben je ..... Weet ik wat. De mensen die het sowieso niet zouden doen kijken scheef naar mensen die het zouden overwegen/doen

9. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik zou het niet doen.. Wel overwegen, maar ik zou mezelf dan echt verafschuwen, dus nee dan maar geen miljoen.

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik vind het ook wel te ver gaan om mensen maar meteen een hoer te noemen.

Voor heel veel mensen is een miljoen een bedrag waar ze alleen maar over kunnen dromen.

Het hangt natuurlijk helemaal van de situatie af, maar als er geen rare dingen in het spel zijn, zou ik er misschien niet zo'n moeite mee hebben.

Eer blijft toch wel belangrijk. Als ik die vent geen griezel vind, en hem anders misschien ook wel interessant had gevonden, ja waarom niet.

Mjah, als ik bijna over mn nek ga als die vent in de buurt komt zou het een ander verhaal zijn.

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Een tijd geleden was hier een topic over het aantal bedpartners. Ik heb mij verbaasd over het aantal ZP-leden die nog met hun eerste bedpartner zijn. Of leden die het hooguit met 2 mensen gedaan hebben.

Kan natuurlijk ook een verhaaltje zijn, ik bedoel we zijn hier nog wel op het wereld wijde web vol zin en onzin.

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ja hoor, denk ik. als mn vriend er ok mee zou zijn (en dat denk ik wel, hallo een miljoen kunnen we veel van doen!) en als ik diegene nooit meer zie daarna :p

ik bedoel, als mijn vriend dat aanbod zou krijgen voor 1x sex en dan nooit meer contact met diegene zou hebben.. nou dan mag ie van mij hoor :p

13. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik denk het wel hoor.. zolang het een verzorgde man is.. geen junkie of zwerver

14. meelezer

meelezer Niet meer actief

Ik heb 2 bedpartners gehad. 1 ex en mijn huidige man. Zonder liegen. Gelovig opgevoed (nu neutraal)
    Ik zou het dan ook nooit doen. Manlief zei: je kan het doen, dan gooi ik je koffers er achteraan!

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ligt aan de man maar ik denk het wel.

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48

Dit dus! Overigens speelt wel mee dat we momenteel met moeite rondkomen door mijn baanverlies, als ik liggende gelden had en goed kon rondkomen zou ik het waarschijnlijk niet doen.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Waarom zou dat nou onzin zijn...jeetje, niet iedereen n**kt er constant op los hoor.

18. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  19. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Wat zijn er al veel reacties bijgekomen. Ik zal niemand veroordelen op wat die doet, of wat voor een beroep die heeft, dat 'echte' beroep moet er gewoon zijn omdat er anders nog meer criminaliteit zou ontstaan.
    Ik vind het overigens wel verbazingwekkend hoeveel vrouwen er (vanuitgaande) gelukkig getrouwd te zijn en dan voor geld zo een keuze zouden maken. Ik begrijp dat als je het financieel zwaar hebt of schulden dat het lekker klinkt, maar hoe zouden jullie dat later aan jullie kinderen uitleggen als ze erachter zouden komen?

20. Mnon

Mnon Niet meer actief

Er staat niet dat het onzin is maar dat het een verhaaltje KAN zijn op dat op internet alles vol zin en onzin is! (Misschien weet je het nog niet maar iedereen kan zeggen en doen wat hij/zij wil op internet zonder dat het waar hoeft te zijn!) er werd niet gezegd dat iedereen erover liegt!

*slikt de rest van haar woorden in*

Deel Deze Pagina