Ik heb net mijn eerste auto gekocht hihi. Nu vroeg ik me af, wat hangt er aan jullie sleutelbos? Ik heb er nog niks aan, maar ben bang dat ik de sleutel kwijt raak, maar wil hem ook niet helemaal vol hangen hihi
Alleen een keycord. Had eerst mijn hele sleutel bos er aan hangen inclusief beertje en hangertje. Dat vond het slot van mijn auto niet erg fijn en moest vervangen worden (gebeurt vooral bij de nieuwere auto's dat slot is minder stevig ofzo). Mijn lesje wel geleerd haha
Gefeliciteerd Bij mij hangt er een gele poedel met strikjes om de oren aan. Lekker tuttig en dat past wel bij mijn auto!
Niets. Ik heb een losse autosleutels naast m'n sleutels van t huis. Dot voor de veiligheid. Bij een eventueel ongeval kunnen er nu geen sleutels of andere hangers in m'n knie boren. Sorry klinkt luguber nu je net je eerste auto hebt gekocht!! Ondanks dat veel rijplezier
Gefeliciteerd met je auto! Hier een soort van haakje, want het schijnt slecht te zijn voor het contact als er veel zeare dingen aan hangen. Aan mijn gewone sleutelbos: sleutels van huis en twee van anderen, een roosje en het ah kaartje. Weinig dus!
Hang er sowieso niks zwaars aan, dat is niet goed voor het contact. Ik heb er alleen een musketonhaak aan zitten. Daarmee maak ik mijn autosleutel aan mijn bosje huissleutels vast als ik niet rijd.
1 autosleutel met afstandbediening eraan vast 1 autosleutel die afgebroken is 1 huissleutel 1 sleutel van slot bovenin de voordeur
Dank jullie wel! Het is geen nieuwe auto, maar ik ben er super blij mee hihi En dank jullie wel voor de tip om er niet iets zwaars aan te hangen, zal er om denken hihi
Hier de standaard sleutelhanger die we van de dealer kregen. We hebben dus een sleutel/afstandbediening met daaraan een muntje voor een winkelwagentje, altijd handig, eigenlijk onmisbaar zelfs Veel plezier met je nieuwe auto