Hallo dames.. Even een update! Zoals het onderwerp al zegt.. heb ik 7 weken vol gemaakt in het ziekenhuis 6 in maastricht en 1 week in weert. Op woensdag avond 16 Oktober melde onze zoon zich, om 21.00u begonnen mijn weeën ging allemaal goed tot ik om 02.00u een koorts aanval kreeg normaal heb ik 36.1/36.2 en toen 38.8, had toen kleine 3/4 cm ontsluiting.. alles ging zo snel om 02.30uur lag ik op de operatietafel.. om 04.19u is onze zoon Lucas geboren 8 weekjes te vroeg, 39cm & 1700 gram, maar onze kanjer deed het goed.. heeft kleine 2 weken in de couveuse gelegen.. daarna heerlijk in 'n bedje..na 4 weken 2x perdag na het ziekenhuis te zijn geweest mochten we op zaterdag 16 November eindelijk onze zoon mee ma huis nemen !! Nu kunnen er eindelijk gaam genieten met z'n drietjes!! Liefss 'n hele trotse mama!!
Wooow wat een tijd in t ziekenhuis zeg. . Wauw. . Maar allemaal voor het goede doel! Hihi. Gefeliciteerd met jullie zoontje en geniet er lekker van, xx
Jeetje wat heftig! Gelukkig gaat nu alles goed en mogen jullie lekker genieten vAn jullie zoontje. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Dat is wel een heftige zwangerschap meid maar die kanjer komt er wel! Heeft die van z'n moeder zo te zien
Gefeliciteerd met jullie Lucas! Je hebt veel moeten opofferen voor hem, super gedaan. Fijn dat het nu goed gaat en dat hij thuis is.
Herkenbaar verhaal!!! Bij mijn eerste bijna (25 weken vliezen gebroken, geboren met 32.5) hetzelfde meegemaakt. Ik hoop ook dat jullie er nu lekker van mogen genieten! En als je vragen hebt kan via pb! Veel geluk samen!
Gefeliciteerd! Ook herkenbaar... Hier 6 weken in Maastricht gelegen met gebroken vliezen en bloedverlies. Mooie termijn heb je gered!