Hoi! Wij weten sinds deze week dat we er een jongetje bij krijgen in maart. Aangezien we de vorige zwangerschap veel moeite hebben gehad een leuke jongensnaam te vinden (lees; is eigenlijk mislukt), beginnen we maar op tijd. Daarbij is het niet mijn favoriete bezigheid, omdat alles 'net niet' lijkt en ik daardoor het gevoel krijg dat het nooit gaat lukken een naam te vinden waarvan we weg zijn. En nu moet het natuurlijk ook wel een klein beetje passen bij zijn grote zus A.mélie! Wensen; Geen oerhollandse naam Meer dan één lettergreep Geen namen beginnend met uitspraak 'Dj', zoals Djelano/Delano/(D)Jayden etc. Hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen! Dank alvast!
A .melie & Rowan Gabriel Samuel Tristan Clement Vigo Steffen Elias Jurgen Morten Soren Sverre Fabian Leander Iskander
Mathias Rafael Julius Joshua Waldemar Aaron Gideon Florian Tobias Thijmen Cedric Loïc Daniël Benjamin Nicolas
A.melie & Marnix Mathias Daniël Mias Mika Lyric Joah Milas Quinten Silvijn Servaas Nathan Dinand Ravi Felan Kieran Kyan Luan Yannick Luca Jelmer Jesper Yael Owen Boaz Dante Camiel Cyril Aiden Iven Eloy Duncan Mylo
A.mélie & Sebastian A.mélie & Julian A.mélie & Julius A.mélie & Quinten A.mélie & Fabian A.mélie & Lennart A.mélie & Daniël
Leuk, Amélie stond ook in mijn top 3. Als ik nu nog een jongen zou krijgen, zou ik denk ik voor Philip gaan. Vind Victor ook leuk passen.
Daniël, Elias, Fabian, Florian, Gabriël, Gideon, Ilias, Joshua, Julian, Julius, Lester, Manuel, Morris, Nathan, Olivier, Pepijn, Quinten, Rafael, Samuel, Tobias, Tristan, Victor, Yanick