Calve pindakaas M&Ms, mars, twix dat soort dingen ( koop ik nooit vl werkt bij de Mars) Becel vloeibare noter voor vlees te braden. Curry van Hela Optimel kwark, griekse yohurt. vast nog wel meer maar kom er xo even niet op.
Nespresso koffiecups Coca cola of Pepsi cola Karnemelk, die hele goedkope is echt niet lekker. Mijn man: bier, elk a merk is goed maar eigen merk of bijvoorbeeld schutters bier of Brouwers bier (de goedkopere kratten) hoef ik echt niet mee aan te komen. En hij lust alleen spinazie ala crème van iglo.
Unox stevige erwtensoep. Geen enkel huismerk komt in de buurt. Appelsap van healthy People En soms wil ik iets persé van een bepaalde winkel hebben, bijvoorbeeld grillworst. Ik doe bijna al mijn boodschappen trouw bij de Jumbo, maar voor grillworst ga ik naar de appie. Die is het allerlekkerste. Daarnaast beknibbelen ik doorgaans ook niet op maandverband en tampons, daarvan koop ik altijd Amerken. Er zijn vast nog meer dingen, maar daar kom ik niet op nu.
Wijcko satesaus Calvé mayonaise en pindakaas Heinz ketchup Lays chips Robijn wasmiddel en lenor wasverzachter
Unox soep Unox rookworst Bifi K&G koffie Jus van Maggie Kerriesaus van knorr Calve pindakaas Nutella chocopasta Dit zijn de producten die ik echt A-merk wil.
Erwtensoep uit blik van de Aldi vind ik dan weer juist stukken beter dan die van Unox. Rijden we in de winter speciaal voor naar de Aldi. Over het algemeen vind ik a-merken vaak net ff iets beter of gelijk aan het huismerk. Maar ik vind het het geld vaak niet waard en koop dus van de meeste producten het huismerk of budgetmerk, op het rijtje na wat ik eerder postte.
Mijn onderschrift betekend dat ik 27,3 kilo wil afvallen en daarvan nu 1,9 kilo kwijt ben. Qua gewicht zit ik nog in de rode zone (obesitas). Add: oh ik zie nu dat het opgevat kan worden als datums. Ik ga hem even verduidelijken.
Lays chips, verder niks eigenlijk. Chocopasta, ketchup, pindakaas.. Is van de Lidl allemaal t lekkerst
Oh, wat een goed voornemen om dat gewicht kwijt te willen raken. Wens je veel succes. Snap nu ook het laatste stukje uit je post volgens mij, haha. Edit; ik was gewoon nieuwsgierig, dacht niet echt aan een datum, dan zet je vaak wel een jaar erbij ofzo.
Calvé pindakaas. Coca cola Knäckebröd van Bolletje Melk van Campina Chocomel van Nutricia (is tegenwoordig trouwens ook van Campina) Campina Botergoud Melange Coolbest Als ik mijn pastasaus al kant en klaar koop dan die uit zak van Bertolli Pampers Goodies Ik kan zo nog wel even doorgaan. Wij kopen best veel a-merken maar hebben wel bijna altijd eerst het b-merk geprobeerd of naar de ingrediënten gekeken. Er zijn ook wel producten die we bewust van het b-merk/huismerk hebben. De biologische 8-granenpap van de AH bijvoorbeeld.
Chips Cup a soup Coca cola Nutella Pindakaas Ontbijtkoek Jus Kaas, hoeft niet de duurste maar de goedkoopste smaakt nergens naar. Dreft Wasmiddel en wasverzachter Sauzen (ketchup, mayo, satesaus)
OLd Amsterdam Bambix pap vanille Coca cola Spa rood Coolbest Chips altijd A merk Bier Tony Chocolonely Campina smeerbare roomboter Ketchup van Heinz M&M Dreft
Er hoeft hier niet veel A merk te zijn omdat we goedkopere merken net zo lekker of vaak zelfs lekkerder vinden. Zoals Calvè pjndakaas en Nutella die vinden wij juist niet zo lekker. Hier toch van de Lidl. Maar wat we wel van A merk kopen is satésaus van Calvè, paprikachips van de Croky vind ik erg lekker en als ik cola drink, drink ik het liefste coca cola. Mijn man drinkt soms cola en dan haalt hij wel vaak gewoon goedkopere merken. M&M's blijven toch de lekkerste vind ik Thee vind ik vaak wel lekkerder van Pickwick. Of losse thee (maar dat is dan geen A merk) En Robijn wasverzachter. Vele geprobeerd maar deze vinden we echt het fijnste. Wasmiddel haal ik bij de Lidl, is fijne vinden we. Zit te denken maar is het wel volgend mij. Soms halen we A merk als iets in de aanbieding is (optimel vinden de meiden en ik af en toe lekker) maar gewoon vinden we veel dingen sowieso al te duur en dus vaak niet lekkerder op een paar artikelen na.
Heb je weleens losse thee gedronken? Dat is vaak sterker als in een zakje van een merk in de supermarkt.
Ik koop best veel b merken en ondek ze vaak met de jaren. Maar sommige producten wil ik echt van een bepaald a merm. A merk : Frisdrank, coca cola, lipton Bier, Chips ( behalve naturel ribbel die van ah merk)laatst doritos huismerk salsa gehad ipv doritos merk en bah wat goor. Milka chocolade B merk Koffie bonen perla ah Pindakaas ah huismerk absoluut de beste Hagelslag etc ook huismerk Cracotte maar dan van ah merk Energie drank ah huismerk light absoluut de lekkerste Saskia drinken ( die op vitamin water lijkt) heerlijk is die komt bij de lidl weg.
Pampers. Geen andere luier kan eraan tippen. Verder: Nespresso (man) Heinz ketchup (man) Calve pindakaas (man) Arla zuivel (kinderen) Goed bier (man) Wat ik nooit koop maar wel duidelijk verschil in merk is Coca Cola, Lays chips. Ik koop voornamelijk bij ekoplaza dus daar is alles redelijk a merk, alleen niet zo bekend.
Zit nu net Ah basic borrelnootjes te eten, maar das eens en nooit weer. Doe mij maar Duyvis 😬