Coca cola en Heineken 0.0 bier. En qua bier met alcohol speciaal bier en daarmee altijd "merk"bier. Perla koffiecups Pampers altijd in de aanbieding Verder hebben we denk ik geen merken waar we aan vasthouden. Ik probeer nu onder de 100 euro te blijven met de boodschappen per week, maar haal dat zeker niet elke week.
Calve pindakaas (de kilo pot) Heinz tomatenketchup Nutella Dreft afwasmiddel, maar alleen omdat de ah versie steeds dichtslipt door restjes afwasmiddel Wc eend fresh discs Verder weet ik het even niet. Ik neem meestal het huismerk, maar als iets oo is, of als een product wat unieker is in zijn soort, dan neem ik het A-merk.
Niet zoveel eigenlijk. Koop van vrijwel alles het huismerk, behalve koffie (de bonen en filtermaling) en vaatwastabletten en afwasmiddel, beide van dreft. Oh en bier voor m’n man, ik hoef niet aan te komen met schultebrau ofzo.
Qua eten gebruiken wij honig soepmixen, kruidenbuiltjes, bouillonblokjes en honig mixjes voor pasta etc. Maar stond gisteren voor dat schap en sommige mixjes zijn al 1.67 euro. Koekoek. Dat ga ik er dus niet voor betalen. Lays en croky chips. Pepsi alleen in de aanbieding. Anders lidl huismerk. Shampoo, tandpasta, schoonmaakspul etc hebben we wel veel merk van. Alles in de aanbieding. Schoonmaakmiddel is wel gewoon huismerk want daar merk ik weinig verschil in.
En wat geen "merk" is, maar wel verschil maakt, is dat brood altijd van de bakker of de bakkerij-afdeling van de supermarkt (dus daar afgebakken) is. En zoveel mogelijk zonder zooi. Als ik eens cake of koekjes neem, ook bakker of de verse koekjes van de supermarkt. Dat hele koekschap van de supermarkt skip ik het liefst. (Uitzondering zijn Bastognes, de echte dan, die heb ik gemiddeld eens per jaar ongeveer voor een toetje of baksel, en dan verdwijnt de rest van het pak op magische wijze)
Hela curry L’or koffiebonen Pickwick thee Aquafresh tandpasta Andrelon shampoo Wella haarschuim Verder denk ik dat het meevalt met de A-merken. Ik gebruik vrijwel geen pakjes en zakjes met koken.
Wij gebruiken ook voornamelijk A merk, maar ik wil daar wel verandering in brengen. Boodschappen zijn zoveel duurder geworden dat ik daar even in wol bezuinigingen. Ga denk ik weer een x aantal euro's pinnen en daar een maand Boodschappen voor halen. Deed ik voor de corona en dat ging heel goed.
Oliehoorn curry Robijn wasmiddel(wel altijd in de aanbieding) Kanis en gunnink koffie Dreft afwasmiddel. Verder heel veel huismerk. Ik merk ook echt dat alles veel duurder wordt. Wij hebben ook altijd waldkornbrood van de poiesz, die was eerder 2 euro maar nu al 2.39 per brood. Hier met een groot gezin gaan er zo 6 broden door per week.
Hier speelde dat ook heel lang, gelukkig wordt ze iets makkelijker. Al heeft ze nog steeds graag altijd hetzelfde/is hetzelfde altijd lekkerder. Brood mag echt maar een soort/merk zijn, al het ander eet ze niet. Vanille yoghurt precies zo. Pak moet inderdaad ook niet veranderen. Scheelt wel dat het op het brood na niet allemaal a-merken zijn.
Die dettol doekjes zijn echt duur net zoals Zwitsal vochtige washandjes. Ik heb beiden en verbaas me telkens over de prijs. Toch blijf ik ze gebruiken.
Ik haal ze altijd in de aanbieding! Heb ze volgende week in de persoonlijke bonus Kruidvat heeft ook wel eens mooie aanbieding. Wil nml alleen de grote verpakking doekjes.. anders is nog 2x niks. Ik vind ze zoooooooo fijn ook voor de tripp trapp na het eten
Ik vind ze ook erg fijn. Maar datzelfde geldt ook voor die Zwitsal dingen. Onzin natuurlijk, die prijs voor 20 vochtige washandjes. We gebruiken er sowieso al 3 per dag voor de jongens (na het ontwaken even lekker fris). Als de baby zich onder spuugt, wat niet vaak voorkomt maar toch, dan hoppa. Pak je er weer 1. En onderweg. En dan is dat gewoon zo op. Net zoals met die dettol doekjes. Zoooo makkelijk. Ik koop ze wel idd ook altijd in de aanbieding. Net zoals Pampers trouwens. Nu ben ik eigenlijk toch wel benieuwd wat ze kosten gewoon los. *zoekt even op*
Coca cola/Pepsi Dubbelfris 1kcal Lipton of fuzetea Koffie Proteïne puddingen Meeste pakjes/zakjes zoals Knorr maaltijden Verder haal ik vrijwel alles van het huismerk.