pindakaas: calve koffiebonen: DE cola: coca cola beschuit: bolletje ketchup: heinz curry: hela overige sauzen/jus: remia/knorr/maggi maaltijdpakketten: knorr bier: hertog jan/corona energiedrank: red bull gebraden gehakt: josef dettelbacher crackers: wasa/bolletje kattenvoer: purina one (hardvoer) whiskas (zachtvoer) diepvries vis: iglo/queens liga: liga ragout: unox bastogne: lu gehaktkruiden: verstegen vuilniszakken: komo borrelnootjes: duyvis tandpasta/douche: verschillend maar sowieso A-merk waterijs: ola bakmixen: koopmans boter voor brood: becel gold brood altijd van de bakker ik ben even mijn boodschappenlijsten doorgegaan (ongeveer de helft) dus dit is nog niet eens alles, wij zijn dus best wel van de A-merken. vind het nu ineens een stuk minder gek dat wij altijd zoveel geld kwijt zijn aan boodschappen
Niet heel veel denk ik Cola zero en Pepsi Max Dreft Bonen in tomatensaus van Heinz Als man de boodschappen alleen doet heeft hij het talent om altijd het duurste te nemen (met alles eigenlijk, als er ergens 5 keuzes staan van iets, altijd het duurste wat hij vast heeft), al ik mee ga probeer ik er wel echt op te letten, scheelt echt wel veel. Man is opgegroeid met alleen het duurste is goed genoeg, ik eerder met besparen waar het kan. Botste nogal eens in het begin toen we gingen samenwonen
Weinig, echt weinig eigenlijk. Soms bier, liefst Heineken en of Karmeliet. Shampoo: Andrélon. Verder eigenlijk niks qua merk. We bestellen koffie bij de ‘Brandzaak’. Koffiebonen uit de winkels van de bekendere merken zijn te olie achtig. Vreemd genoeg altijd heel lang houdbaar en vinden we bitter.