Heey, Op 17 december ben ik bevallen van Bas. S ochtens ging de wekker om half 6 want mijn mannetje moest gewoon werken, ik had weer wat krampjes maar die had ik al een poosje en dacht gaat wel weer over! Na een half uurtje, heb ik tegen mijn mannetje gezegd dat ik liever had dat ie thuis bleef omdat ik een voorgevoel had dat ik ging gaan bevallen. Omdat ik al twee weken voorweeen had heb ik om 7 uur maar de vk gebeld, ze was er tegen half acht en ik had twee centimeter onsluiting. Ze kwam om half elf weer en had ik nog maar 3 cm ontsluiting en brak de vliezen, dit was gelukkig helder. Toen kwamen de weeen sneller op elkaar. om half twee kreeg ik persdrang, maar had nog maar 5 cm onsluiting, en mocht dus niet meer persen. Na een kwartier had ik 8 cm en mocht ik de rand weg persen, na een uur persen is Bas geboren om 15.01 uur. hij is 52 cm en woog 3340 gram! De bevalling is mij erg mee gevallen, ik ben helaas wel uitgescheurt en had 7 hechtingen maar heb er niets van gevoelt! Wij zijn super trots op onze kleine man, foto staat in mijn album!
gefeliciteerd met jullie zoon. Ik ben een dag later bevallen van een prachtige zoon. wat een wonder is het he.....
Van Harte Gefeliciteerd Met Jullie Zoon BAS! wat een lekker ding al. mooie naam ook. was een van de favorieten voor een jongen bij mij
hoi hoi van harte gefeliciteerd met je zoontje geniet er maar lekker van heeeeeeerlijk samen zijn eerste kerstfeest vieren groetjes nathalie