Grote zedenzaak Cuijk.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kletskoek, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
  2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat erg zeg. Zaakje eraf en levenslang opsluiten die gek!

3. adi

adi Niet meer actief

Ik hoorde het vanochtend op de radio en ben nog steeds geschokt. Het komt steeds dichterbij :(

Wij weten echt niet of we onze dochters nog buiten of op internet kunnen laten de komende jaren...

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het lijkt wel normaal te worden:( je hoort het zo vaak. Bah!
    Het is trouwens niet alleen meisjes maar ook jongens he...

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Bah, vreselijk :(

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Praat met ze en leg ze uit dat 'leuke geheimen' geheim mogen blijven, maar dat nare geheimen juist verteld moeten worden. Leer ze om nooit met iemand mee te gaan (ook niet met een bekende!!) zonder jullie medeweten en toestemming.
    Als ze wat ouder zijn: zorg dan dat zij ook weten wat grooming is en wat loverboys zijn. (En vast nog wel wat andere gevaren die we nu nog niet kunnen verzinnen maar die dan weer actueel zijn.) Maak ze weerbaar, zorg dat ze zich geliefd voelen en dat ze jullie als veilig vangnet zien. Meer kun je niet doen, hopelijk is het genoeg om problemen zoals deze te voorkomen.

Ontopic: Wat vreselijk toch dat dit gebeurt.

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Echt vreselijk! Ik snap het niet,300 meisjes voor de rest van hun leven getraumatiseerd en de dader is over pak hem beet 4 jaar weer vrij (kijk naar Benno L.). Ziekelijk rechtssysteem in Nederland.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
  9. knap

knap Niet meer actief

Brrr om weer te lezen.

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Je denkt elke keer, dat gebeurt hier niet. En daar zit juist het gevaar in waar die smerige rotzakken dankbaar gebruik van maken. Zo'n rustige omgeving. Iedereen kent elkaar en iedereen groet elkaar. Het besef dat je kinderen dit ook kan overkomen. Het doet mij meer dan ik dacht. Ook andere moeders vanmorgen op school. Het komt zo dichtbij ineens.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vraag mij wel altijd af waar de ouders waren.
    Veel meiden waren pas 12?

Ik vind sowieso dat alle chat sites en ook sites als FB gewoon minstens 16+ moeten worden, kinderen hebben er namelijk helemaal niks te zoeken. En tuurlijk zijn er dan nog een paar slimme kindjes die er wel op komen, maar het zou echt dag en nacht schelen.
    Er komt alleen maar narigheid van kinderen op dingen als sociale media. Overgins heb ik het dan niet alleen over virtuele kinderlokkers maar ook cyberbullying en etc..

Ik word er misselijk van elke keer weer als ik berichten als deze hoor.
    Terwijl er naar mijn idee echt wat gedaan kan worden aan dingen als deze doormiddel van meer beveiliging en beter oplettende ouders.

12. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

14. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Inderdaad verschrikkelijk weer. Hoe kunnen mensen dit kinderen toch aandoen. Ik hoop echt dat het onze kinderen nooit overkomt.

Wbt facebook, daar moet je ook 16 voor zijn, zelfde geldt zelfs voor Hyves. Kinderen kunnen heel makkelijk doen alsof ze ouder zijn. Ik denk daarom dat je als ouder altijd met je kind samen een account moet aanmaken en uitleggen dat het belangrijk is dat je er zicht op houdt en je ook het wachtwoord weet. (Al zullen ze dat niet altijd accepteren, ik ga het later zo toch proberen)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik ben ook in aanraking geweest met een pedofiel.
    Gelukkig niet direct wat gebeurt maar wel indirect.
    Elke keer als ik zoiets lees dan denk ik Tjee..nog meer kids die getraumatiseerd zijn.

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bepaalde Amerikaanse sites waar ik kom is het wel nodig om je te verifiëren met ID of via andere gegevens, het is een pain in the ass maar ik vind dat ze dit zouden mogen toepassen voor alles waarbij je met onbekenden via internet in aanraking komt via sociale media.
    Ik denk dat dit echt een hoop kindermisbruik kan voorkomen, maarja veel mensen in de politiek enzo zijn zelf ook pedofiel volgensmij. ;)

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik woon bij de flat. Wij zijn ons kapot geschrokken!! Dit monster keek vanuit zijn keuken onze tuin in. Ben echt in shock. We hebben niks gemerkt!! Nu staat er een hoop pers en toestanden.

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik moest ook aan je denken vandaag meid. Ik wist dat je ook in Padbroek woonde. Echt verschrikkelijk is het!

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Rachel woont ook in de buurt toch?

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Jeetje, dat moet zeker een naar gevoel geven.

Deel Deze Pagina