a.s. donderdag; dag van de leidster: cadeautje?

Discussie in 'De lounge' gestart door missmamsie, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik ben benieuwd of jullie donderdag aan de leidster van de peuterspeelzaal of van het kdv waar jullie kind(eren) naartoe gaan, nog een cadeautje geven, ivm 'dag van de leidster'?
    Ik werk zelf ook op het kdv waar mijn zoon twee dagen in de week komt, alleen ben ik nu met zwangerschapsverlof en mijn (onze) zoon komt nooit op donderdag...
    Zouden jullie toch langsgaan met een cadeautje en zo ja, heeft er iemand tips? Ik werk nog niet zo lang op een kdv en heb zelf nog nooit iets meegemaakt van een 'dag van de leidster', maar toch...

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Hoi hoi,

ik werk zelf op een kdv en wij krijgen vaak wel een kadootje. Zowieso van ons hoofdkantoor en vaak van ouders....
    Zelfs van ouders die die dag nooit komen krijgen we of ervoor of erna iets zoals....snoep, taart douche of zelfs leuke planen of iets.

Natuurlijk is het aan jou om te beslissen of je iets doet

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    snik snik, wanneer is het nou eens kapsterdag?

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha...nickeyz....plan een datum zou ik zeggen..;)

mijn zoontje neemt wat lekkers voor zijn leidster mee! Het zijn zulke toppers...die verdienen wel wat extra's!!

5. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Een mooi voorleesboek of leuk spel voor op de groep, daar hebben zowel de pedagogisch medewerkers als de kinderen wat aan en is werkgerelateerd.

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina