Ik ben benieuwd of jullie donderdag aan de leidster van de peuterspeelzaal of van het kdv waar jullie kind(eren) naartoe gaan, nog een cadeautje geven, ivm 'dag van de leidster'? Ik werk zelf ook op het kdv waar mijn zoon twee dagen in de week komt, alleen ben ik nu met zwangerschapsverlof en mijn (onze) zoon komt nooit op donderdag... Zouden jullie toch langsgaan met een cadeautje en zo ja, heeft er iemand tips? Ik werk nog niet zo lang op een kdv en heb zelf nog nooit iets meegemaakt van een 'dag van de leidster', maar toch...
Hoi hoi, ik werk zelf op een kdv en wij krijgen vaak wel een kadootje. Zowieso van ons hoofdkantoor en vaak van ouders.... Zelfs van ouders die die dag nooit komen krijgen we of ervoor of erna iets zoals....snoep, taart douche of zelfs leuke planen of iets. Natuurlijk is het aan jou om te beslissen of je iets doet
hahaha...nickeyz....plan een datum zou ik zeggen.. mijn zoontje neemt wat lekkers voor zijn leidster mee! Het zijn zulke toppers...die verdienen wel wat extra's!!
Een mooi voorleesboek of leuk spel voor op de groep, daar hebben zowel de pedagogisch medewerkers als de kinderen wat aan en is werkgerelateerd.
http://www.zwangerschapspagina.nl/oppas-kinderopvang/160179-nationale-leidsterdag-zelf-iets-maken-maar.html Kijk eens, een heel topic over dit onderwerp . Doe ik deze op slot. Groetjes, Josien