Wil voor de verjaardag van mijn zoontje zo'n mooie marsepein taart laten maken. Moet je die bij de banketbakker bestellen? Of kan dat ook online? heb al wel wat gegoogled, maar is niet wat ik zoek. Ik zoek dus echt zoiets: Bekijk bijlage 15174 iemand tips?
op deleukstetaarten.nl zijn allemaal dames die zulke taarten maken kan je een oproepje doen. waar woon je ongeveer?
je kan gewoon naar je eigen banketbakkerij en dan kan je gewoon laten zien wat je wilt en hoe je het wilt..
Ik wil wel proberen je aan een adresje te helpen. Stuur me daar maar even een pb voor dan overleggen we even.
ik heb er 1 gevonden via deleukstetaarten.nl heb mail gestuurd, ben benieuwd! bedankt voor jullie tips!
hey anniek, ik wil binnenkort ook een taart gaan maken, maar ben nog een dummy.... je voelt hem al aankomen, kan ik jou wat vragen stellen.?? of heb je een goede tip om spulletjes aan te schaffen??
Ik heb een tijdje terug zulke taarten gemaakt, en nu eigenlijk door drukte (en eigen fotografiebedrijfje) geen tijd/energie meer voor. Maar misschien dat ik het toch maar weer eens ga doen binnenkort het resultaat is altijd zo leuk (en lekker ).
@Anniek: wat gek nou dat je ze nu niet meer maakt ik maak zulke taarten ook, ook in opdracht maar ben sinds vorige week gestopt met opdrachtjes vind het te zwaar worden. doe het nog wel maar alleen voor thuis nu, november ga ik weer in opdracht bakken @TS: fijn dat je iemand hebt gevonden die voor je kan bakken!