thanks iedereen ,ja t begin is er ik heb om 19.45 de laatste sigaret gerookt en de cola weggegooid. ben benieuwd of ik afkickverschijnselen krijg. groetjes
hoi meiden ik heb t overleefd,ben net thuis en lig in bed,ben wel erg duizelig van de morifine. en ben nog nog steeds gestopt met roken in t ziekenhuis zei een vrouw die daar werkte ik mocht vandaag meteen de baby optillen ,ik zo nee dat mag toch niet ,jawel jemoet niet alles geloven wat op internet staat zei ze. echt niet ik neem geen risico. groetjes
nou lekker dan,ben net terug van eerste hulp,schijnbaar heb ik een abces in mijn buik,ik wordt helemaal gek van dat idee. ik vertrouwde t gewoon niet zo dikke zwellig,moet ik maandag terug komen. moest t effe van me afschrijven groetjes
hoi meiden gisteren weer 5 uur lang op eerste hulp gezeten ,weer echo gemaakt,ze konden alleen wondvocht zien. bloed getest of ik een infectie had,maar dat had ik niet. toen hebben ze een naald in mijn buik gebracht om t wondvocht weg te zuigen,wat voelde mijn buik heerlijk aan daarna,maar voor korte duur. vanmoregn is mijn mijn zwelling weer toegenomen en loop weer met een dikke zwelling,t lijkt alsof mijn buik op elk moment kan open springen. morgen afspraak op de poli chirurgie. ik hoop dat ze nu weten wat ze hier aan gaan doen,t doet zo pijn:x. de zwelling is keihard.bah groetjes
Oh jakkes wat naar zeg! Heb je die operatie achter de rug en komt dit er nog eens bij... Hopelijk komen ze morgen met een goede oplossing! Hoe gaat het met niet roken en geen cola drinken?
Sjee meid, het zit jou ook niet mee he! Echt vervelend, ik hoop dat je er na morgen eindelijk vanaf komt. Succes morgen, enne beterschap ermee!
hoi ja ben nog steeds gestopt,heb gisteren op verjaardag wel een glaasje cola gedronken maar dat moet kunnen af en toe. ik ben nog steeds trots op mijzelf dat ik niet gerookt hebt. ik kon eerst zo kwaad worden in mijn hoofd als ik niet kon roken,bijv als t in t ziekenhuis te lang duurde,dat heb ik niet meer die dwang. en mijn lucht is veel beter gewordenik weet waar ik t voor doe ,voor mijn twee kindjes. groetjes
hey meid wat klote zeg dat je dit nu weer treft Doe je niet teveel omdat je zegt dat je ook al naar een verjaardag bent geweest? en heb je een soort drukpak/strak hemd aan zodat je buik strak zit zodat je minder vocht kan ontwikkelen? bij bijv een buikwandcorrectie moet je ook een paar weken echt NIKS tillen, ook geen baby, anders krijg je ook druk op de wond en een enorme bol vocht/hematoom in je buik. bij jou hebben ze neem ik aan ook je buik opengemaakt tijdens de operatie om de breuk op te heffen? Heeft je vriend/man geen zorgverlof opgenomen? die zou dan eventueel voor jullie jongste kunnen zorgen en tillen en jij lekker plat blijven liggen een tijdje. Ook zou ik kijken naar een drukpak/strak correctiehemd bij bijv de hema, dat moet je ook altijd na een buikwandcorrectie waar ze een buikbreuk opheffen veel sterkte en beterschap meid! en super super knap dat je nog steeds niet rookt, respect!
oja,ik rookte ook elke avond als de kinderen sliepen een joint,doe ik ook niet meer,ik voel me gewoon een kanjer. ik begin er nooit meer aan die troep.alles smaakt ook veel beter nu vindt ik haha,van fouten leer je ik trouwens wel.
Wat goed dat je nog steeds gestopt bent! bah wat naar allemaal zeg. Ik hoop dat ze je morgen er gelijk af kunnen helpen. Sterkte!
hoi daantje,nee ik heb geen drukverband gekregen. mijn man zorgt voor de kinderen ,ik heb niet echt veel gedaan. ze hebben bij mijn navel gesneden in zig zag vorm,daar heb ik geen pijn aan,maar de bult,wat een drama zeg,ik hoop dat ze morgen t vocht weer weg zuigen,want ik moet dinsdag naar maastricht naar kinderarts,en woensdag ook dan wordt de kleine op genomen en donderdag geopereerd,dus druk genoeg. op internet stond dat ze ook met een drain kunnen werken.dus ben benieuwd morgen. bedankt voor je lieve woorden . en de andere meiden jullie ook bedankt. groetjes
Ach ook nog die zorgen erbij. Dan helemaal hopen dat je van de pijn af bent. Heel veel sterkte ook voor je kindje
dank je wel,noah wordt aan zijn liesbreukje geopereerd,maar dat vindt ik erger dan mezelf omdat hij nog zo klein is. groetjes
Pff wat een ziekenboeg bij jullie thuis meid Veel beterschap voor jou en de kleine en veel succes morgen bij de chirurg!
hoi vanmorgen 3 uur moeten wachten in ziekenhuis om in 4 minuten tijd t horen ,het gaat vanzelf over. de chirurg zei ook wat ik niet op prijs stelde,over een paar weken heb je weer een mooie buik zoals michelle pheiffer ,ik zo ja wat denk jij dat ik geld heb om t strak te laten trekken zoals zij. mijn buik doet alleen maar pijner,ik wordt er moe van,ik heb pijnstillers gekregen,maar die te sterk alsof ik high ben. ja zegt hij we kunnen t ook open snijden,maar dan heb je weer een litteken ,kom volgende week maar terug. moest ik effe van me afschrijven:x groetjes