A.s mama's 2 be (eventueel regio Utrecht)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sulley, 17 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Hoi allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen.
    Ik ben 31 jaar kom uit de regio Utrecht en ben nu 24 weken zwanger van mijn eerste kindje. Mijn vriend heeft al een zoontje van 7 en samen krijgen we nu een dochter 💖 die verwacht word begin oktober.
    Aangezien ze het toch wel erg interessant lijkt te vinden om al te voorschijn te gaan komen moet ik veel rust houden en ben ik nu zelfs verplicht tot aantal dagen bedrust.

Ik zelf heb in maart vorig jaar een maagverkleining gehad en ben 50 kilo afgevallen en nu sinds mijn zwangerschap 3.5 kilo aangekomen. Als er meerdere dames zijn met deze ervaring hoor ik het graag :)
    Verder ben ik een enorm Disney fan en hoop ook dat onze dochter daar zeker in mee gaat (als het aan mij ligt wel hihi)

Mochten er mensen zijn die zich hier in herkennen of ook uitgerekend zijn in oktober of hewoon voor de gezelligheid willen reageren, hoor ik het graag en lijkt me dat natuurlijk leuk :D

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi hoi! Ik kom uit wijk bij Duurstede regio Utrecht! En heb een dochtertje van 1 jaar vind je het leuk om te kletsen?

3. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Hai Roosie,

Tuurlijk! Kletsen is altijd leuk toch 😉😁 ben jij dat zelf op de foto met je dochtertje?

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi hoi!
    Ja dat ben ik met me dochtertje Lente heet ze :)
    Hoe is het met je zwangerschap tot nu toe?
    En waar kom je vandaan?

5. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Wat een leuke naam! En hele leuke foto van jullie! Moet veel rust houden omdat ze al ingedaald ligt en ik vorige week vermoedelijk voorweeen had. Heb sinds 15 weken zwangerschapssuiker en nu was mijn bloeddruk erg laag. Heb vorig jaar een maagverkleining gehad en heeft vermoedelijk daarmee te maken ook vind het best pittig eigenlijk 🙂

Deel Deze Pagina