(a.s) mama's rond Uden?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Fem81, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Word druk in Uden ;)

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lw, leuk!! Ook lekker verwend dus..

Idd lekker druk.. Gezellig!!!
    Zo, net lekker gegeten.. Not haha.. Gehaktbrood van de jl ligt in de kliko, J heeft de hele tijd zitten zeuren dat dr eten te warm is, en daarna was het te koud...Nu is ze alles bij elkaar aan het zeuren dat ze het rietje bij dr drinken zelf wou pakken... Ik zit ondertussen al voor de 10e X tot 10 te tellen in n poging haar gedrag te negeren haha *zucht*
    Fijne kerst iedereen!! ;)

4. littlewonder23

@minni hoort wel bij de leeftijd,zo gaat het de laatste periode ook zo.

5. littlewonder23

fijne kerstdagen dames.

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jullie ook! :)

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lw, fijn, ben ik igg niet de eenige ;)

En jullie ook allemaal n fijne kerst!!

8. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Ik ben al mamma dus niet zwanger maar kom uit Veghel , heb in Uden gewoond!

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

Kom uit Oss, dichtbij genoeg?

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Vast wel ;)

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denk t wel hoor haha ;)

Iedereen de kerst weer door gekomen??

Hier morgen met J naar het ziekenhuis. Haar neus en keelamandelen worden eruit gehaalt. Knijp m stiekem best wel.. Om 5:30 gaat de wekker, dan eerst D naar mn moeder brengen en door naar het zh. Wordt dus vroeg naar bed vanavond..

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Gaat vast allemaal goed komen ;)
    Maar even spannend en vervelend is het wel, sterkte.

Kerstdagen waren gezellig en goed :)

13. littlewonder23

we zijn goed de kerst dagen voor gekomen.nog steeds een vol gevoel in me buik van het lekkere eten.

@minni sterkte voor morgen voor J.laat maar weten hoe het is gegaan.

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thnx! Duik mn bedje maar in.
    Hier ook de kerst best goed doorgekomen. Zijn alle 2 niet zo close met onze fam. Kreeg commentaar van mn moeder dat we al om 19:30 naar huis gingen. (J was dood moe, D had al n paar dagen ontzettend last van krampen, ik was dood moe en hun waren met zn 4tjes n spelletje aan t doen, dus we zaten er toch voor jan l*l) en we waren er al vanaf 11:30 dus vond t wel mooi geweest.
    2e kerstdag waren bij schoonouders, en daar hebben we ook pas sinds 2 maanden weer echt contact mee. Voorheen wel dat we ze zagen op de verjaardagen van schoonbroer en zn gezin, maar nooit echt mee gesproken. (pa en zn vriendin. Moeders hebben we n jaar terug al geprobeerd, maar kwamen er al snel achter dat ze nog steeds n feeks is, dus dat contact was al snel weer verbroken). T gaat wel heel goed nu, en t was gezelliger dan bij mijn moeder, maar is toch anders dan wanneer je altijd goed contact hebt gehad. Maar al met al hebben we n prima kerst gehad!

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Minnieme ik herken t hier alleen goed contact met schoonfamilie. Me moeder oppervlakkig en me pa geen co tact mee zijn uit elkaar en heb me jeugd bij hem gewoond maar ben blij dat we geen contact meer hebben.

Hier fijne kerst gehad.gister de vakanties geboekt.man lief s druk bij schoonouders verhuizen.
    Gister effe wezen winkelen .h&m heeft nog zomerspul in opruiming .scheelt veel.

Minni neus amandelen viel hier mee .ze wou na een uur al naar huis.de rest van kids wat er lag was zziek.sterkte

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wenneke, hier ook al ruim 12 geen contact meer met de andere kant. En ben blij dat ik toen die stap genomen heb. Ouders zijn ook gescheiden toen ik net geboren was.

Hier, J wou papa dr bij hebben. Dus wachten tot 10u dan mag ik weer bij haar. Van de eene kant steekt t wel, maar van de andere kant blij dat ik t niet hoef te zien allemaal. Het onder narcose gaan en bij komen. T is toch je kleine meid....

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Tuurlijk is het allemaal even spannend.
    Hoe is het gegaan?

Hier gelukkig heel goed contact met mijn ouders.
    En zie ze ook bijna dagelijks.
    En met mijn schoonfamilie ook prima :)

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Mijn schoonouders zijn top zonde hun had ik t niet gered met me chronische whiplash kan ik de kids niet altijd hebben en hun springen echt veel bij.

Minni hoe is t gegaan???

19. littlewonder23

@minni hoe is het gegaan lieverd?

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is heel goed gegaan! Ze was nog geen kwartier nadat ze goed bij gekomen was al weer grapjes aan het maken. Alleen valt ze bijna om van de honger dus net toch maar ff n knijpfruit gegeven. Ze heeft m samen met water redelijk weg gedronken. Verder weigert ze te drinken en ijs te eten. Dus ben nu het neuspeertje van D aan het uitkomen (nog nooit gebruikt maar toch) om het op die manier toch wat water/ranja erin te krijgen, anders spuugt ze alles weer uit. Maar ze is al weer lekker gek aan doen.

Deel Deze Pagina