a.s papa's worden vaak vergeten, wie heeft leuke ideeën?

Discussion in 'De lounge' started by spikkeltje, Mar 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    ik verras paps af en toe met teksten op bv romper/slab..
    En hij vind het prachtig! toen onze knul een half jaar werd heb ik een portomonee gekocht en een (pas)foto laten maken, die in porto gedaan en in zijn werktas gestopt...is ook in hele goede aarde gevallen!
    Voordat kereltje geboren was heb ik een romper laten drukken met een persoonlijke tekst...

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi! Ik heb mijn vriend een mooi boek gegeven en een badjas omdat je er 's nachts toch best vaak uit moet. En ik heb de kraamhulp gevraagd of ze hem ook naar bed wilde sturen ;). oh ja, er is een superleuk boekje 'alleen voor papas, de leukste spelletjes met je kind'. Vaders zijn vaak wat meer gericht op ' doen' en dit boekje vertelt welke spelletjes met de allerkleinsten leuk zijn. Het was hier een grote hit! :)

3. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    ja dat boekje heeft mijn man van een vriendin gekregen, volgens mij heeft hij er maar 1 keer ingekeken ofzo :(

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb het papa-pakket voor mijn man besteld toen ik zwanger was en aan hem gegeven. Hij vond het erg leuk, dus misschien ook een idee?

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh....hihi.... Tja, dat verschilt dus per man :-D

6. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Heeft hij niet iets wat hij erg leuk vindt? Mijn man heeft een verazameling (zak)horloges, en hij heeft er ter ere van de geboorte een gekregen..... draagt ie niet elke dag, maar het is wel tastbaar. Dat is wel een blijvende herinnering. Het ligt eraan wat je te besteden hebt natuurlijk. Het hoeft ook niets groots te zijn, maar ik zou wel iets doen wat een blijvende herinnering geeft.

Share This Page