ik ben niet dik maar van de zwangerschap wel een 'zwangerbuikje' over gehouden.. net alsof ik 2 maandjes zwanger ben ofzo.. heb ook al heel vaak de opmerking gekregen of er een broertje/zusje aan komt voor brandon.. GRRR :x was het maar zo!
oooohh en de film.... GEWELDIG! kwijl kwijl bij edward.. en echt veel grappige stukken er in vond ik! gelukkig geen last gehad van die puber meisjes! de zaal was voor 3/4 leeg 8)
Afgelopen woensdag aan het eerste deel van het boek begonnen en vrijdag avond uit. Daarna wilde ik New Moon kopen, maar kon ik nergens vinden. Alleen Eclips lag er nog, dus hup..... daar zaterdag(gisteren) mee begonnen en vandaag om 22:00 uur uit gelezen! Wat een geweldig verhaal! Gisteren had ik de camversie gedownload, zodat ik stiekem wat stukjes kon zien, want de kwaliteit is echt bar slecht.... Maar wat ik er nu van heb gezien, en natuurlijk ook mede door het boek... lijkt me de film echt geweldig!
Kwijl Kwijl Kwijl .... Ik vond idd ook dat er hele grappige stukjes tussen stonden, er zat veel humor in
hier ook alleen dikke buuk... Haha over emmett ja? *grijnz* Je emmer overgelopen? Oewwww nu kan ik helemaal niet meer wachten!
echt? Hier niet.... k*tdorp Mja misschien maar beter ook, anders kwam ik net verder dan de bushalte whoehahahahaha
Whahaha jaaa en de tram die k neem elke dag daar hangt echt een mega poster van hem kwijl kwijl kwijl
DKBC meiden? I'm there! Name the place and time hihi Jeem, sla dat glas in een steel hem! Deden ze toendertijd toch ook met posters van ......? Een of andere vrouw? Voor de h&m toen...
Hoi dames!!! Hier was de zaal gisteren ook maar 1-2 vol! Waarschijnlijk met dit warm weer want de bios was op z'n geheel bijna leeg wel leuk zo! Ik vond deze film echt wel mooi in beeld gebracht hoor! Eindelijk een Edward die kan dollen en lachen en niet altijd met een 'pijn' gezicht loopt!!! Vond hem dus ook knapper uitzien, net als iedereen trouwens! Ook Bella was mooier opgemaakt! en Jacob natuurlijk... nog altijd even yummy!!! Ik weet al wat mijn volgende huisdiertje wordt hoor Wel jammer dat ze zo heen en weer switchen in het boek bij sommige momenten, maar op zich niet storen... Zalige reeks toch ♥ En WAAROM hangen die posters hier in België nergens op??? Pfffff