Nee joh aan de plafond! En dan int vervolg lui onderop liggen, en kijken naar hem whoehahahahahahahaha
Whoehahahaha nou daarom wilde k hem niet aan mn plafond hangen Roep ik de hele tijd owh Edward ow Edward
@mamakitty, Hier hangen ze ook niet hoor, woon ook in zo'n klein dorp bij jou in de buurt... Dus als iemand ze in de grote stad uit het hokje wil trekken, ikke wil wel hebben!! Aangezien iedereen hier voor Edward gaat, heb ik trouwens maar besloten dat ik voor zijn broer Emmett ga. Hij komt niet voor niks in mijn droom
waar woonde jij ook alweer? *hoofd is zeef* ja trek er voor mij ook 1 uit! Of Blondy, we kunnen de poster delen. Jij een week, ik een week Ennuh emmett is yours! hihi
Hij is toch ook lekker? Lekker grote beer om mee te knuffelen Ik wil 'm wel delen hoor. Maar dan ikke eerst, anders zit ie al onder de kwijlplekken... Ik woon regio Breda/Tilburg.
*zucht* Gisteren Braking Dawn/Morgenrood gelezen ... (edit: voor de 3e keer ) Er kwam een liedje in voor ... gelijk ge'youtubed' .... MOOI YouTube - Johann Pachelbel Canon in D Major fantastic version, classical music Hier trouwens geen Edje in de bushokjes hoor! Hebben jullie ze allemaal met bivakmutsen op leeggeroofd???
Meiden Ik heb mijn slaapkamer op nieuw behangen vandaag. Heb alle posters van Edward gejat en in mn slaapkamer gehangen
Hahahahaha Gewoon dochterlief en zoonlief bij Papa laten en een poster jatten En tegen kinders zeggen dat je hem gekocht hebt hahaha... ( en nee ik durf t echt niet hihihi )