Hey maar Jeem..Zoetermeer is slechts een klein afstandje van Den Haag hoor! Kun je toch hier naar de bios gaan en die poster eraf strippen? Of iemand die daar werkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief aankijken of je hem mag hebben
Hihihi, Ships ik heb maar 7 afleveringen gezien op zondag en toen in ene kwam het niet meer op net 5 Nu heb ik dus het halve seizoen gemist... Vriendlief moet maar ff downloaden! en mamakitty oke oke ik kom jou kant op hihi
Eeeeh Jeem..hij is gewoon al die tijd op Net 5 geweest, maar pas om 23:30 uur ipv 21:30 uur Hier is een link waarop je de afleveringen kan terugzien Vampire Diaries Episode 8 162 Candles
ja denk erom he Hier niets ervan gezien...had ze gedownload, maar nooit gebrand...later er maar afgehaald want ik wilde alles van SATC downloaden...
Hier een foto van vanmorgen...hij was net mijn bed uitgerold....vergeet ie zijn haar te doen..heb snel een foto gemaakt voordat ie wegging
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAA Ik zit op mijn werk en plas bijna in mijn broek!!! Mijn collega's zullen wel denken... "Binnenpretje" heb ik ervan gemaakt... GEWELDIG!
Wat zit je nou foto's van mijn man te pikken kom op zeg, ga lekker naar Jacob En vanmorgen in je bed ? Wel gdv ik zal hem als tie vanavond thuis komt weer ff met de matten klopper geven