Haha jullie gaan ervan stotteren! Hier mijn lief. Ik loop er naast hoor (hij houdt mijn hand vast). Maar wilde jullie niet al te jaloers maken, vandaar
whahahaha ... nou inderdaad!! We laten ons helemaal gaan hier ...... Nu weer serieus meiden! Act like a mom (to be) ...
oke......uhm...leuk filmpje waar we heen gaan Jeem. Leuk. Meer niet. Er zit een aardige meneer in. Meer niet. ik kan het niet hoor...rooooobbbbbbeeeerrrt grrrrrrrauw!
Ik dacht ook dat ik nooit meer zou zwijmelen bij films zoals in m'n puberteit..maar toen was daar Twilight Joh Mamakitty, wij zijn de hollandse Twi-moms. In america bestaan ze ook, dus schaam je niet hoor! M'n vriendin is 31 en die is ook een verslaafde twi-mom (dankzij mij)
Meiden, wat zijn we weer heerlijk bezig! Gezelli, word er helemaal vrolijk van. Emmett vraagt trouwens of Edward ooit nog naar huis komt, hij is er nooit meer, is altijd bij jullie. Emmettje wordt er verdrietig van. Ahhh, ik zal hem wel even troosten
TwilightMOMS.com - A Twilight Site for Adult Women and Moms ja ja .. ik ben ook lid op deze site ... en .. deze is voor blondy ... Bekijk bijlage 83438