(a.s.) Twilight mom's?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door typje, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik heb hier ook een zus die verslaafd is en we gaan dan ook samen naar de films, alleen zij is echt fan van Team Jacob en ik juist weer van Team Edward ...

Zit iedere dag te kijken of ik ergens kan vinden wanneer de voor premieres beginnen want dan ben ik er als de kippen bij :D

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Jaaaa ik kom er ook bij !

Heb de boeken echt ver-slonden !!!
    Omg , zo verslavend !!!

3. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0

EUHMMMM ik heb deel 4 nog NIET gelezen!

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    #24 Amy81, 29 apr 2010
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
    Oeps, SORRY!!!!!!!!!!! Volledig niet over nagedacht, STOM!!!! Ik wil dan gewoon weer snel mijn tekst tikken, niet SLIM!
    Gelukkig vertel ik verder niet hoe en wat:) Maar Sorry nogmaals!!!!!

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    het is je vergeven ;)

6. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb vandaag (via haar website) de eerste 12 hoofdstukken van Midnight Sun gelezen (het eigenlijke deel 5 die is uitgelekt :().. ik hoop echt dat ze hem af gaat schrijven.

7. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanxs Nanny! Echt gewoon stom dat ik daar geen rekening mee hou!

Maia; komt er een deel5 uit dan?! Of is dat nog niet duidelijk? Ik had daar nog niks van gehoord!

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja S Meyer is eigenlijk al een tijdje geleden gestopt met het 5de deel te schrijven (Edwards versie) maar omdat het via een van haar medewerkers is uitgelekt op internet weigert ze voorlopig verder te schrijven...

Je kan het op haar website downloaden (ze wilde dat iedereen de illegale versie kon lezen omdat het anders niet eerlijk was), maar er is nog niets bekend over het wanneer ze verder zal gaan, als ze dat al ooit doet!

9. Maia

Maia Niet meer actief

@Amy: lees wat Ineke schreef ;) ze gaat hem vast weer verder schrijven als alle "ophef" over het verhaal is verdwenen want ze heeft nu het idee alsof het niet haar boek meer is. Dus dat kan nog wel even duren. In 2008 zei ze dat ze in elk geval 2 jaar zou wachten, dus hopelijk dat ze eind dit jaar verder gaat met schrijven maar dat is niet duidelijk.

En het is een heerlijk stuk hoor, 264 vanuit Edward's z'n point of vieuw

10. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wauw, dus ik kan ook gewoon nog verder zwijmelen:)! Ik verheug mij ook zo enorm op de films, die ontzettend mooie Jacob haha!

Fijne avond allemaal!

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hier ook!!! Kan al bijna niet meer wachten... ik ga de boeken nog eens lezen denk ik!
    Eclips is trouwens mijn favoriet!

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn favo is toch deel 4 hoor, maar die film duurt wel heel lang nog...

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja maar Ik heb lang geschipperd tussen team Edward en team Jacob hehe daarom vond ik het laatste deel van Eclips wel leuk :)
    Breaking Dawn is echt wel een topper, ben benieuwd hoe ze dat gaan verfilmen... jammer dat het hierbij eindigt!

14. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Heb vandaag eindelijk New Moon gekeken....zwijmel zwijmel...
    Kan niet wachten tot 30 juni als deel 3 uitkomt!!
    Zat net helemaal in de film toen het eindigde op een romantisch stuk zucht....30 juni duurt nog 2 MAANDEN :$

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja en voor de ECHTE ontknoping in Breaking Dawn moeten we nog langer wachten!!! Regisseur is vorige week bekend gemaakt!

16. Leliana

Leliana Niet meer actief

Upperdepup ..... :D

Breaking dawn/Morgenrood komt 18 November 2011 in de Bios! Dus dat word flink afkicken na Eclipse! :$

Verder is er op 29 Juni een Twilight saga marathon in verschillende bioscopen! Mijn kaartjes zijn gereserveerd! :D

Op dinsdag 29 juni is het zover, dan organiseert Wolff cinema groep een hele speciale The Twilight Saga Marathon!

Je wordt ontvangen bij binnenkomst met een heerlijk welkomstdrankje en bij de voorstellingen van eerste twee films worden er leuke prijzen van Eclipse verloot onder de aanwezigen! In de pauzes tussen de films kun je allerlei lekkere hapjes krijgen aan de bar. Als klap op de vuurpijl krijg je daarna de mogelijkheid om als een van de eersten in Nederland de derde film Eclipse te zien tijdens een exclusieve voorpremière!

Programma
    17:30-18:00 uur Aankomst met welkomstdrankje
    18:00-20:00 uur Twilight (vertoning zonder pauze)
    20:00-20:30 uur Pauze
    20:30-22:40 uur New Moon (vertoning zonder pauze)
    22:40-23:00 uur Pauze
    23:00-00:45 uur speciale voorpremière van Eclipse!

(vertoning zonder pauze
    in deze bioscopen)

ALMERE - UTOPOLIS
    ALPHEN AAN DEN RIJN - CASTELLUM
    EMMEN - UTOPOLIS
    ENSCHEDE - CINESTAR
    GOES - MERRAL
    GRONINGEN - MUSTSEE
    HAARLEM- BRINKMANN
    TILBURG - EUROSCOOP
    UTRECHT - CATHARIJNE
    ZOETERMEER - UTOPOLIS

En hier de nieuwe soundtrack van Eclipse:
    YouTube - Muse- Neutron Star Collision (Love is Forever) ECLIPSE SOUNDTRACK

17. Aisha010

Aisha010 Actief lid

20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Wat leuk dat er hier ook Twilight verslaafde zijn. En ook nog eens een beetje van de wat oudere leeftijd en niet alleen maar de jonkies van 16 jaar. Soms voelde ik me al een beetje bezwaard om er fan van te zijn met mijn 30 jaar, maar zie dat ik me nergens voor hoef te schamen. Ik heb in een maand tijd alle 4 de boeken gelezen, in het Engels. Ging er zo snel doorheen. Had is de 2 films gezien en moest toen weten hoe het verder ging, heb toen de boeken besteld en ben toen met Eclipse begonnen en toen Breaking Dawn. Tja toen moest ik van mezelf ook Twilight en New Moon maar gaan lezen. Zit ook steeds te kijken naar nieuws erover enzo. Dus lichtelijk verslaafd. Ben ook benieuwd naar of Kristen en Robert echt wat hebben met elkaar. Alles lijkt er wel op te wijzen, maar ja zwijmel zwijmel idd.

Het is een heel stuk geworden zie ik. Sorry maar vind het gewoon een leuk onderwerp.

Hier in Rotterdam hebben ze bij Pathe ook de 29ste de marathon. Zit erover na te denken om daar heen te gaan. Word een laat avondje dan.

Groetjes

18. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Tjong heb net een mega dik boek uit Morgenrood ( breaking down)
    oefff echt een TOP boek, kon niet stoppen met lezen.
    Kreeg bij enige stukken tranen in mijn ogen.

Alleen vindt ik het jammer dat er een deel bij zit warabij het over jacob gaat, zijn gedachtes enz. Vondt het heeel erg wennen in een keer. Maar toch een supper boek echt een aanrader, voor diegene die hem nog niet gelezen heeft.

Heb hem dit keer ook maar in het nederlands besteld en gelezen, eclipse had ik in het engels maar toch nog moeilijk te lezen soms.

Joepie nog een paar dgn en dan komt hij uit ECLIPSE!!!!!cant wait
    Ben zo benieuwd ookal heb ik de boek gelezen, wil er nu beeld bij zien hahahhahahaha

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik las vd week dat breaking dawn inderdaad in 2 delen verfilmd word omdat het boek te lang is. geruchten gingen al langer, is nu officieel bevestigd.
    5 films dus, joepie :D

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik vond het juist leuk om Jacobs gedachten eens te kunnen volgen... maar ja heb wel een boontje voor hem ;) al ben ik er wel van overtuigd dat Edward het best bij Bella past!

En hoe leuk, nog een extra film!!!!!

Nog 2 weken en dan Eclips, joehoe! Wel jammer dat er alweer scenes veranderd zijn! Heb een trailer gezien waarin Bella bij Jacob op de motor achteropsprong en Edward voor school liet staan... nooit gebeurd in het boek (heb het pas opnieuw gelezen) dat was met Alice!!!
    Maar ach, wordt vast weer een topper :)

Deel Deze Pagina