als jullie een onderonsje met edward kunnen regelen, denk ik dat ik de boot naar texel 'per ongeluk' mis
Aaaaa ik kan zooooo neit tegen zulke topics .. Pff ... Mafkezen, laat die kinderen het beslissen als ze wat ouder zijn ...
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zo'n gaatjes-schiet-piercen topic! Bestaan er al zoooveel van! Pfff.. Maar heb ff geloerd..het blijft nog redelijk netjes nu!
Ja ik had ook gaatjes toen ik 3 was maar die werden geschoten dat doet minder pijn als piercen. Toen ik 15 was heb k mn 2e gaatjes laten piercen.. Nou als k dat geweten had... Had k ze wel laten schieten
Nou meiden ik zou me buthole schoonhouden want meneer pattinson houd niet van Vagina's .... hahahahha Robert Pattinson 'haat vagina's' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
AUB aanvullen: Wie gaan er mee naar de Twilight film én Twi-mom meeting? Mamakitty (Nieuwendijk, brabant) Chantal1984 (Hellevoetsluis) Jeem22 (Den Haag) Cathie (Zoetermeer) mamavanbrandon (Wageningen) Leliana ik gooi er even een paar in de groep wanneer ik zou kunnen: Zet je naam er even achter wanneer je ook kunt (quote) En dan waar de meesten kunnen, gaan we? 07 aug mamakitty, chantal1984 14 aug mamakitty, chantal1984 Jeem22, mamavanbrandon 15 aug mamakitty, chantal1984 Jeem22, mamavanbrandon 21 aug mamakitty, chantal1984, Cathie, Jeem22 22 aug mamakitty, chantal1984, Cathie, Jeem22 28 aug mamakitty, mamavanbrandon Wil iedereen ook even doorgeven waar je vandaan komt??? (desnoods via pb!)