(a.s.) Twilight mom's?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door typje, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    jam jam give me some

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    hellooooooooooo nurse! :D

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
  5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    me too! :D

6. Leliana

Leliana Niet meer actief

me 2! :D

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
  8. Leliana

Leliana Niet meer actief

whaha ... gelijk! :p

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 11 seconden.
    :x:x

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    irritant he die 30 sec regel!

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whahahaha ik zit er ook regelmatig op te bekken ;)

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaaa meiden ik zei toch dat ik vanmorgen een kado zou krijgen van mijn moeder ?

Nou die heb ik gekregen hoor .. Om 10 uur ging de bel, ik deed open en ineens stond mijn camera vrouwtje voor de deur met de mededeling dat we naar een verassings plek gingen waar we ons laatste weeg moment zouden hebben samen met sonja en daarna zouden we met ze alle wat leuks gaan doen :D

Eenmaal daar aangekomen is het super fijn om sonja weer te zien, we nemen alles op en gaan wegen, ik ben nu totaal 12 kilo afgevallen in 10 weken tijd, ze super trots op me :D

De plek waar we waren was zo onwijs mooi en zo romantische, het zonnetje scheen, er stonden bloemen in bloei etc etc het was echt magische ...

Sonja liep nog met me mee naar de auto en we namen afscheid en terwijl dat we afscheid namen zei ze nog een leuk kado te hebben, zo nam me mee naar een klein patio waar een grote tafel stond met allemaal lekkere champagne, wijn en andere dranken .. Ze zegt tegen me kijk eens achter je ...

Dus ik keek .... Staat me vriend daar met een bos bloemen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hij komt naar me toe ( ik janken natuurlijk ;) ) en hij verteld me dat hij zo trots op me is en dat hij het goed vind dat ik het allemaal maar flikt, en wat doet hij HIJ GAAT OP ZIJN KNIEEN ... nou ik had het niet meer, hij zei '' Lieve schat, je weet dat ik je beloofd heb om met je te trouwen als het je allemaal zou lukken, ik ben dubbel en dwars super trots op je en wil je daarom vragen of je met me wilt trouwen '' ... AAAAAAAAAAAAA
    Ik had het niet meer, was net opgemaakt en alles liep weer uit hahahaah ik ben zo blij :D

Dus we staan een beetje te borrelen met sonja en te praten over hoe alles is gegaan zegt ze ineens '' huh kijk nou eens ''
    kijk ik om staat mijn hele familie achter me, mijn ouders, schoonouders, zus met dr vriend, mijn zoontje en mijn oma ...

hahahahahah ik had het niet meer ... voel me zo goed ...

Sorry meiden dat ik ff het topic bevuil maar denk moet het ff aan jullie kwijt ;)

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Meid echt geweldig super voor je!!!!

Gefeliciteerd

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wauw Chantal wat supergaaf! En zooooo romantisch!! En goed gedaan hoor, 12 kilo afgevallen!! Echt top joh! GEniet ervan hoor. Wanneer komt het op tv ;)

14. chantal1984

Thanx meiden :D

Heb in de lounge een topic geopend daar heb ik nog twee foto's in gezet ... ;)

Het word eind augustus begin september uitgezonden

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh chantal, super super super!!!!!!!
    GEFELI!

16. chantal1984

Thank you :D

17. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    Lieve Chantal, van harte gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws!! :D

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Net deel 1 van twilight zitten kijken owh kwijl kwijl ( heb 1 en 2 al gezien hoor maar ff updaten voor de 24ste :p)

19. Maia

Maia Niet meer actief

oooo wat ontzettend gaaf Chantal! Gefeliciteerd!!!

@meeting: ik zou graag meewillen maar ik kan geen van de data ;) en het is me denk ik ook te ver weg!

@jeem: hihi heerlijk toch!!!

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Lekker he!
    Ga ik ook doen!

Deel Deze Pagina