Vertellllll Ennneee k heb niet zo'n grote auto ( Peugot 206 ) Dus er kunnen 3 mensen mee rijden ( of 4 maar dan zitten de gene op de achterbank krap )
whahaha ah nee joh, ik rij er zelf wel heen joh, no problem. Als er nog iemand uit brabant mee wil en ik rij er toevallig langs (nieuwendijk -> breda) dan kan ik je oppikken!
Maarrr meiden ik ga mn mandje op zoeken ben echt gebroken! Morgen weer een vroege lange dag! Dus ikke ga tv kijken op bed met het gevolg dat k binnen 3 minuten lig te pitten Als er mensen mee willen rijden stuur me ff een PB
Nou met die negerinnen reet van mij zit je auto wel vol hoor dus helaas geen plek meer bij Jeem als ik mee rij Die Dejavu, tja ik dacht dat ik dit gesprek al eerder had gevoerd over die meeting enzo erg vreemd
Hee Jeem, ik heb ze allemaal gelezen. Stuur me maar een PB met je vragen, dan beantwoord ik ze allemaal!
Goedemorgen allemaal. Vandaag ga ik echt naar het strand, dacht ik namelijk dinsdag ook maar toen werd ik ontvoerd naar Sonja Bakker Ben nog wel down hoor mamakitty, kan niet begrijpen dat mensen het roze wolk gevoel van je af willen pakken..