Dat snap ik schat...maar trek het je niet teveel aan.....ik denk dat het bij haar de teleurstelling was omdat ze er niet bij was en dat botviert ze nu ff op jullie. Niet leuk en zeker niet eerlijk, maar ik denk echt dat dat het was. KNUFF enhave fun op het strand!
Denk idd dat ze teleurgesteld is .. ach jah we hebben vanavond verjaardag dus zal dr wel zien, maar ik ga er niet over beginnen en ga gewoon met me mannetje genieten
thanx Nee is het te warm voor joh..... Ze wil gaatjes in dr oren vandaag! En bbq-en....en de rest, zij mag het zeggen!
Ben trouwens over een week of twee/drie erg bij je in de buurt, moet naar me nichtje die is jarig en woont ook daar waar jij woont
Kitty, gefeliciteerd met je dochter! Maak er een leuke dag van. Je hebt er in ieder geval mooi weer op. Enne, mocht je het toch willen weten, pb me maar. Chantal, weet niet wat er speelt maar geniet er gewoon van. Je hebt het verdient! 8) Breda is trouwens bij mij om de hoek. Misschien ga ik ook nog wel mee! Voor de derde keer kijken!
haha, ik wilde het ook heel graag weten, heb daarom heel snel achter elkaar alle 4 de boeken uitgelezen 8)
Gefeliciteerd mamakitty!! Hier gisteren het laatste boek morgenrood gekocht voor mee op vakantie te nemen. EN in het vliegtuig te lezen Tot nu toe heb ik het nog niet stiekem geopend En in TR gaan we naar Eclipse kijken met mijn schoonbroertje, nichtje enz xxx
MamaKitty: gefeliciteerd met je dochtertje!!! Wil ze gaatjes? Hahaha! Ga je dat laten doen bij haar? Of denk je dat ze ze toch nog niet helemaal wil Geniet van je dag!! Chantal: ook geen idee wat je bedoelt, maar wil ook ff zeggen geniet lekker van jouw overwinning op de kilo's en van je mannetje! En je zwangerschap natuurlijk!!
whahaha Mamapoes op de promotietour!!! Elifje: Jij ook hier! Leuk leuk!! En je bent al zo ver .. hoe voel je je??
Meiden, bij Jeem22 kunnen jullie in de auto. @Chantal, kun je anders de trein pakken naar gorinchem? Dan pik ik je daar op met de auto.....kunnen anderen bij Jee in de auto! Bedankt voor de felicitaties! Ze heeft nu gaatjes!! (zie mijn hyves voor foto)