@mama kitty gefeliciteeeerrrrrddddd dames ik kom het niet meer volhouden zit hem n te kijken op me laptop.tis GEWELDIGGGGGGGGGG heb alle boeken gezelen ook de laatste en ik moet nieuwe kopen want iemand heeft ze geleend en niet terug gegeven en ze is spooorrrrloos heb alleen de laatste nog hier en toen ik hem uit had was ik zo tereurgesteld dat ik hem uit had dus ik ga ze allemaal weer kopen zodat is ze over en over en over kan lezen
Oh ik word GEK van mijn kerel. Hij heeft morgen of overmorgen een Eclips verrassing voor mij.... Hij zit me er al een week gek over te maken. Nu hoop ik dat ik lekker naar de bios kan ofzo. Wil mini Noah nog niet bij een oppas achter laten dus m'n kerel moet thuis blijven. Ik wil de film zooooo graag zien!!! Nu kan hij natuurlijk het boek niet overtreffen ( mijn favo deel) maar ik kan wel lekker kwijlen bij Edward natuurlijk
nou dames ik zit hier als een tiener weg te dromen bij een romatische scene echt heb gewoon kriebels in heel mijn lijf hihi ohhhhh wat een bakvis ben ik zeg @mama kitty ja erg he dat waren mijn bijbels man OK WELKE MOOIE MAN DIE SCHITTERD IN DE ZON WIL MIJ NU KOMEN BIJTEN SOMEONE ANYONE???????
ssshhhhhhhhhhh Ik heb met een nep profiel reclame gemaakt ... hahahaha Twilight - Hyves.nl Ikke ben stout .... (en ik verveel me) Sista .. Jaaa, hij is SUPER he!
Stouterd Meiden ik moet een geheimpje verklappen.... Ik heb hem gezien Nee niet de film maar Edward bij de bus halte
whahahaha jij bent goed! Ik zal morgen weer reclame maken, maar zag al dat veel mensen die ik had gepb't zicht hebben aangemeld hihi
AUB IEDEREEN REAGEREN!!!!!!!!!!!! Meiden, ik wil trouwens voorstellen omdat toch de meesten uit noord z-holland komen de meeting op 22 aug toch meer naar jullie te doen qua lokatie. Anders komen er veel niet die wel graag willen. Weet iemand van jullie een goede bios in de buurt? *chantal, jij kan dan met mij meerijden die kant op* En voor de rest is het in de buurt! Lijkt mij beter of niet?
Ik doe een voorstel: Pathé cinema de Kuip in Rotterdam. 22 aug 's middags. Bioscoopagenda The Twilight Saga: Eclipse - Pathé.nl ACCOORD en erbij: mamakitty, leliana *AUB quoten en je naam erbij zetten wanneer je accoord en mee gaat*
Ik doe een voorstel: Pathé cinema de Kuip in Rotterdam. 22 aug 's middags. Bioscoopagenda The Twilight Saga: Eclipse - Pathé.nl ACCOORD en erbij: mamakitty, leliana Jeem *AUB quoten en je naam erbij zetten wanneer je accoord en mee gaat* Btw mijn aanbod geld nog steeds er kunnen mensen met mij mee rijden
wonen er mensen in capelle aan den ijsel die gaan mischien kunnen we dan samen gaan naar de kuip let me knowwww
Zeg ik net tegen mijn vent "hé het is in Breda, dus ik ga denk ik ook". Vindt ie het een superidee, gaan jullie het verplaatsen...
Ik doe een voorstel: Pathé cinema de Kuip in Rotterdam. 22 aug 's middags. Bioscoopagenda The Twilight Saga: Eclipse - Pathé.nl ACCOORD en erbij: mamakitty, leliana, Jeem ,SISTA, Chantal1984 *AUB quoten en je naam erbij zetten wanneer je accoord en mee gaat* **meiden uit Brabant kunnen eventueel met mij meerijden!! Neem ff contact op met me via pb!**