MEETING: Pathé cinema de Kuip in Rotterdam. 22 aug 's middags. (tijd volgt nog) Bioscoopagenda The Twilight Saga: Eclipse - Pathé.nl ACCOORD en erbij: mamakitty, leliana, Jeem ,SISTA, Chantal1984 **meiden uit Brabant kunnen eventueel met mij meerijden!! Neem ff contact op met me via pb!** ***Met mamakitty rijden mee: chantal1984, *** *AUB quoten en je naam erbij zetten wanneer je accoord en mee gaat*
MEETING: Pathé cinema de Kuip in Rotterdam. 22 aug 's middags. (tijd volgt nog) Bioscoopagenda The Twilight Saga: Eclipse - Pathé.nl ACCOORD en erbij: mamakitty, leliana, Jeem ,SISTA, Chantal1984 **meiden uit Brabant kunnen eventueel met mamakitty meerijden!! Neem ff contact op via pb!** ***Met mamakitty rijden mee: chantal1984, *** **Meiden uit Z-holland kunnen eventueel met Jeem22 meerijden!! Neem contact op via pb!** ***Met Jeem22 rijden mee: Leliana, *** *AUB quoten en je naam erbij zetten wanneer je accoord en mee gaat*
Hey meiden ff snel uit mn boed gedoken Maaarrr wat is dat een GEWELDIG boekkkkk oh mijn god ik wil niet meer stoppen met lezen echt niet!!! En Leliana het is goed hoor je kan met mij mee rijden stuur me tegen die tijd even via hyves of hier een PB met je adress dan kom ik je ophalen
Jeem, lief van je! Thanks! Gaat echt leuk worden! Weet ik nu al ... Mamakitty, eigenlijk moeten we dat gewoon doen he, hahahaha!!
woehoe hhahahahahah die trailer, ik moet die film echt zien ... hahahahahahah Ik ga mee hoor als jullie naar die film gaan, ik kom nu al niet meer bij hahahahaha