(a.s.) Twilight mom's?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door typje, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    dat heb ik bij een goed boek sowieso altijd wel, alleen als je daarna een film ziet over dat boek dan ziet het er toch net anders uit.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    en kun je je de karakters niet meer anders voorstellen dan in de film

3. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Daarom is het ook goed om eerst de eerste film te zien en daarna de boeken te lezen. Vooral Edward heeft een typische uitdrukking. Als je daarna leest, kun je je daar helemaal in inleven. Is toch anders dan bij andere boeken hoor!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Idd Blondy dat vind ik dus ook juist dat typische karakter van hem kun je je dan beter voorstellen!

5. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Heyhey ff vraagje! Vind de films geweldiggggggg en de 30ste zat ik bij de eerste voorstelling al in de bios ;) Maar nu wil ik morgenrood gaan lezen, kan niet nog eens een jaar wachten :p, maar is het dan nodig om de delen ervoor ook te lezen?

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als je de films hebt gezien, dan snap je het laatste boek ook wel hoor. Het begint een beetje waar de film eindigt. Alhoewel er wel iets is wat niet in de film gebeurt, maar volgens mij wel in boek 3 met Jacob en daar wordt dan weer verder op in gegaan in boek 4. Als je dat niet hebt gelezen dan is dat even vreemd :) Ben zelf ook weer met boek 4 begonnen en had dat zelf ook. Terwijl ik toch ook alle boeken heb gelezen :)

Ok, beetje warrig, maar goed (zijn er meer meiden die weten wat ik bedoel?)

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb ook alleen morgen rood gelezen voor de rest de films gezien

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Oke! Dan ga ik hm bestellen :) Maarre als het van jacob niet in de film zit, neem ik aan dat het ook niet zo heel boeiend is?? Of juist wel?? Haha.. maarre ben nu wel nieuwsgierig wat er dan in boek 3 met jacob gebeurd, mag wel in pb. Ben ik vast voorbereid als ik begin met lezen :p

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heb je een pb gestuurd, het is niet heel spannend en je snapt het denk ik wel als je boek 4 leest hoor.

@all: wat vonden jullie van boek 4 trouwens? Ik vond het wel heel heftig, vooral het eerste deel. Ben heel benieuwd hoe dat verfilmd gaat worden!

10. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    IK vond het een boek waarin voor mijn gevoel vooral vééél gebeurde, meer dan in de andere. Ben inderdaad ook benieuwd naar dat eerste deel. Ik denk dat ze dat beperkt gaan laten zien en meer inspelen op de algemene familiebanden.

Wel vond ik Bella in het tweede deel iets té worden, als iedereen die het gelezen heeft begrijpt wat ik bedoel. Beetje jammer.. Had ook anders gekund.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nog geen boek gelezen.....wil het wel Zsm

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ben ik weer ff! Jullie hebben aardig wat afgekletst! Ik zal trouwens kijken of het nu lukt de 22e mee te gaan ;)

EN IK GA VRIJDAG NAAR ECLIPSE!!!!! :D:D:D JOEHOEEE!! Ben zoo benieuwd!

Wat de boeken betreft, voor de dames die ze NIET gelezen hebben: meiden, ze zijn het zoooooo waard! Er gebeurd in de boeken zoveel meer dan in de films! De films vind ik echt de hoofdlijnen uit het boek, maar de boeken zijn veeeeel uitgebreider. Dus aanschaffen die boeken!! :D;)

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Leuk Cathie!!!

Oh vrijdag al?? Stinkerd hihi! Maar heel veel plezier!!

oke oke, ik zal ze gaan lezen!

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Halloooooo,

Ja ik ga nu dus ook boek 1,2,3 maar even aanschaffen hihihi als ik die uit heb lees ik 4 nog een keer...

Enne voor ons nog 11 dagen :D

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    'volgende week' kunnen we al zeggen!
    Ik heb er zin in!!! :D

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Jaa idd :D

Gaat toch wel hard he :p

En ook ik heb dr zin in :D

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Time flies when you're having fun!!

Oh ennuh....hedde mijn mail gehad? Hoe ist nu?

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja k heb m gehad hihi,

Nouja mn vriend heeft gister z'n excuus gedaan en verteld dat hij helemaal niet gaat drinken. ( heb k niet omgevraagd zei hij uit zichzelf ) Zn "vrienden" kunnen de boom in al liggen ze smekend aan mn voeten die lui kijk ik niet meer aan hoe ze Peet en mij behandeld hebben vind ik gewoon niet kunnen..

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee tis gewoon asociaal...dat zijn geen vrienden, echt niet.

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nee dat vind ik dus ook..

En gelukkig begint hij dat nu ook een beetje in te zien ( Thank God ) Maarja tis gebeurd en daar doe je niets meer aan ben allang blij dat Peet zn excuus aangeboden heeft en t licht heeft gezien :p

Deel Deze Pagina