Ik heb net de film gezien, zucht, ik niet wachten tot de film op dvd uitkomt En die mooie Jacob speelt zo leuk! Veel plezier allemaal bij deze geweldige film!
Ik heb de mod's gevraagd dit topic te verplaatsen naar algemene clubs en de titel te veranderen in (a.s.) twilight mom's 8)
Hallo meiden, Er is idd aardig wat afgekletst de afgelopen tijd. Wat leuk zeg een meeting op 22 aug en dat ook nog wel op het wonder schone Rotterdam Zuid. (hier woon ik toevallig). Zal eens kijken of ik wellicht ook kan komen, thuis wedstrijd is dat dan voor mij. Ga ook me vanaaf even aanmelden op de Hyves, had een pb ontvangen van Mama Kitty. Wil de film ook graag nog een keer zien, liefst gewoon nog een aantal keren eigenlijk. Heb deel 1 & 2 nu ook 3 keer gezien dus ja kan met Eclipse natuurlijk niet achter blijven. In Februari volgend jaar gaan we een lange vliegreis maken naar Bali en dan vakantie vieren en dan neem ik alle 4 de boeken mee. Heb ik in ieder geval wat te doen in het vliegtuig en als we lekker aan het luieren zijn bij het zwembad. Nou ga ook weer even aan het werk meiden. Groetjes Aïs
Ik ben weer opnieuw begonnen met het lezen van de boeken , deel 1 gisteren uit gelezen en vanavond begin ik in deel twee . Ik heb ze alleen in het engels en vraag me af voor de mensen die ze zowel in het engels als nederlands hebben wat ze leuker vonden en wat de voor en nadelen waren zeg maar. Heeft hier iemand trouwens dat gedeelte van een nieuw boek gelezen van de schrijfster? Ze was begonnen met twilight maar dan vanuit Edwards pov. Ze heeft hem op internet gezet nadat het gelekt was en ze besloten had om er niet meer mee verder te gaan. Vond het zelf erg leuk om te lezen, jammer dat ze het nooit af zal schrijven.
Ja Jammer is dat he ik heb dat stukje ook gelezen en vond het wel heel erg leuk om ook vanuit zijn kant het verhaal te lezen en inderdaad erg jammer dat ze er niet mee verder is gegaan