Start ICSI (lang traject) december 2014

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by xprincess, Dec 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprincess

xprincess Actief lid

Apr 21, 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Hallo lieve dames,

Ik ben eigenlijk opzoek naar dames die net als ik ook deze maand gaan starten met IVF/ISCI.

Maandag de 15e moet ik langs bij de verpleegkundige en zal ik "prikinstructies" en de mecdicatie mee krijgen.
    En dan is het wachten op de ongesteldheid (spannend:))!

Lijkt me fijn om samen met andere dames ervaringen te delen tijdens dit traject :D

Gr
    Femke

2. xprincess

xprincess Actief lid

Apr 21, 2013
    426
    2
    18
    Niemand?

Zou zo graag ervaringen delen, vind het onwijs spannend namelijk hihi!

3. xprincess

xprincess Actief lid

Apr 21, 2013
    426
    2
    18
    Echt niemand die ook gaat starten?
    Jammer :(

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Xprincess ik denk dat er heel veel meiden zijn maar er je kunt je vraag beter stellen in een lopend onderwerp denk ik want daar schrijven heel veel meiden. Genoeg IVF/ICSI onderwerp een om uit te kiezen🙈.

Ik heb afgelopen maand de intake gehad en de prik instructies en heb 1 December de eerste injectie gezet. Maar ik schrijf ook mee in meerdere onderwerpen. Onder MMM vind je bijv IVF/ICSI START DEC/JAN geloof ik. Misschien kun je daar bij aansluiten? Sterkte alvast👍

5. lianne095

lianne095 Lid

Aug 29, 2014
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi xprincess. Wij hebben vanochtend te horen gekregen dat de zaadproductie van mijn man 0,3miljoen is. Wij moeten 18-2-2015 opnieuw voor een spermaonderzoek. Als hieruit weer een slecht resultaat komt dan is het vrijwel zeker dat wij gaan starten met icsi. Verder kan ik je helaas nog niets vertellen.

Share This Page