vroege echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Line77, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Vraagje: Ik heb net een afspraak gemaakt bij de echografiste voor een echo op maandag 8 maart. Dan ben ik 6 weken en twee dagen. Zou er dan al hartactie te zien zijn? Ik heb geen idee :(

2. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    dat kan, maar ik had het niet bij mijn zoontje. Pas met 7 weken hartactie. Met 6 weken alleen een vruchtzak en een dooierzakje. Ik was niet minder ver zwanger, wist precies wanneer mijn ei was door ovutest.

Nu ook weer, ik dacht bijna 6 weken te zijn (was 5 4 dagen) maar alleen vruchtzak...en die was 5 weken. 2 Weken later was alles prima en klopte mijn eigen berekening.

Soms kan een vruchtje was langer rondzwerven voordat het echt innesteld, daardoor kunnen er soms verschillen ontstaan.

Maar wie weet, heb je onwijs veel geluk en zie je een knipperlichtje!

x
    Marilene

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik had met 6 weken en 4 dagen hartactie bij mijn zoontje.

ik weet niet of je met 2 dagen minder al hartactie hebt of niet,

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Bij mijn echo met 6w4d hebben we een kloppend hartje gezien :)

De foto's staan in mn album.

Liefs mij

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik had gister met 6wk1d wel een erwtje met dooierzakje en hartactie. Het was met 0,313 cm wel te klein voor de termijn.

6. Ik had met 6 weken en 2 dagen een kloppend hartje, het kan dus wel. Ben benieuwd!!

7. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Nou, 50% kans dus!

8. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er toen voor gekozen om pas bij 9 weken een echo te maken, juist omdat ik anders zo onzeker was of je het wel of niet kon zien en dan misschien weer terug moest komen.
    Ik lees hier zo vaak topics/posts dat mensen rond de 6 weken een echo hebben gehad en weer terug moeten komen. Dat lijkt me echt heel erg vervelend. Gelukkig gaat het meestal gewoon goed.

Ik hoop natuurlijk wel dat je gewoon een mooi hartje ziet!!!!!!!

9. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Ik had met 5 weken en 3 dagen al hartactie.
    Het was ongeveer een erwtje, maar je zag een knipperlichtje!

10. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Dank jullie wel voor al jullie reacties. Ik had het ook liever een week later, maar dat kon niet en anders werd het twee weken later. Dus 6 weken en 2 dagen, maandag 8 maart. Ik hou jullie op de hoogte...

Deel Deze Pagina