10% KORTINGSCODE VOOR 10% KORTING Maak nu voordelig kennis met kleertjes.com. Vul hiervoor tijdens het bestelproces de kortingscode "vp1112kc" (geldig t/m 31 december) in. Je korting wordt dan automatisch verrekend.
Bedankt, ik heb die van 10% gebruikt! Andere lukte niet, komt misschien omdat er ook uitverkoop bij zat.
KORTINGSCODE VOOR 10% KORTING Maak nu voordelig kennis met kleertjes.com. Vul hiervoor tijdens het bestelproces de kortingscode "vp010212kc" (geldig t/m 29 februari) in. Je korting wordt dan automatisch verrekend.
Owh wat baal ik.. ik kreeg een mail van kleertjes.com of ik contact met ze op wou nemen. Ik had namelijk een super gave jas besteld voor mijn zoontje voor volgend winter. Nu belde ik ze net en ze vertelde dat de jas niet meer in de maat beschikbaar was :S. Zo raar want ik had gewoon via ideal betaald en een mail gehad dat het geld ontvangen was en dat ik zou horen wanneer het verzonden zou worden. Dit is overigens niet de eerste keer. Baal er zo van! Ze bood me nog een maat kleiner aan, ja daar heb ik toch niks aan.
zucht das jammer, is niet alleen bij kleertjes. Heb ik ook al eerder ergens anders gehad jammer genoeg.
Was er helemaal blij mee, had die jas anders nooit gekocht maar nu met 60% was helemaal blij en dan nu dit.
Komt wel vaker voor dat er in het magazijn iets zoek raakt. Alles gebeurd(e) handmatig! (Sommige hebben ook geen idee hoe groot het eigenlijk is)
nee zoals de hm het mij wel eens flikt gewoon ALLEMAAL verkeerde spullen te leveren. Magazijn staat in Polen :-s